Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim
Katowice
Zadania:
- Obsługa klientów linii lotniczej, obejmująca wszystkie etapy podróży – od planowania do przylotu.
- Udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów oraz obsługa reklamacji i zgłoszeń dotyczących bagażu.
- Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila.
Wymagania:
- Biegłość w języku włoskim (poziom C1) i angielskim (poziom B2).
- Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w Katowicach.
- Umiejętność pracy z klientem oraz dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
- Umowę zlecenie z wynagrodzeniem 35,71 PLN brutto/h.
- Płatne szkolenie wstępne oraz stałe wsparcie lidera zespołu.
- Elastyczny grafik pracy (pn.-pt. 9:00-20:00, sob. 9:00-19:00, ndz. 10:00-19:00).
- Bonusy za polecenie nowych pracowników.
- Komfortowe warunki pracy w centrum Katowic oraz dostęp do parkingu.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Support Specialist with German in the retail industry
zachodniopomorskie
We are assembling a dedicated team for a leading company in the retail industry , focused on providing top-quality, empathetic, and accurate customer support. If you are fluent in German (C1) and...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. komunikacji z klientem w języku polskim i ukraińskim
lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer advisor with Danish for TV streaming provider
mazowieckie
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming...
Opublikowano: wczoraj