Ogłoszenie numer: 10020034, z dnia 2025-07-01
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim lub hiszpańskim + angielski
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa klientów drogą telefoniczną i mailową
- Realizacja celów jakościowych i ilościowych
- Przestrzeganie procedur i standardów firmy
- Terminowe wykonywanie codziennych zadań
- Budowanie pozytywnego doświadczenia klienta
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka włoskiego lub hiszpańskiego (min. C1)
- Znajomość języka angielskiego (min. C1)
- Dobra obsługa komputera i pakietu MS Office
- Motywacja, entuzjazm i chęć do nauki
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta
- Umiejętność organizacji pracy, samodzielność i skrupulatność
Oferujemy
- Umowę o pracę lub umowę zlecenie (do wyboru)
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–17:00
- Wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy
- Pracę stacjonarną w nowoczesnym biurze w Warszawie
- Prywatną opiekę medyczną (Medicover)
- Kartę Multisport oraz program wellbeingowy
- Dofinansowanie do okularów i urlopów
- Program poleceń pracowniczych oraz bony okazjonalne
- Możliwość rozwoju i szkoleń w międzynarodowym środowisku
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista ds. komunikacji z klientem
lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Customer Service Specialist - Italian or Spanish
mazowieckie
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Customer Service Specialist with German and English
mazowieckie
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following...
Opublikowano: dzisiaj