Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem szwedzkim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Udzielanie wsparcia użytkownikom przez telefon, email lub chat, zapewniając doskonałe doświadczenie.
- Techniczna pomoc dla użytkowników platform streamingowych.
- Rozwiązywanie reklamacji klientów, budowanie zadowolenia i zaufania.
- Pierwszy kontakt dla klientów biznesowych i indywidualnych.
Wymagania:
- Umiejętność pracy w zespole, zorientowanie na klienta.
- Biegła znajomość języka szwedzkiego (C1) oraz angielskiego (B2).
- Znajomość obsługi systemów CRM.
- Kompetencje administracyjne i techniczne.
Oferujemy:
- Wsparcie przy relokacji do Warszawy.
- Nowoczesne biuro, pakiet socjalny, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
- Rozwój umiejętności poprzez programy szkoleniowe.
- Szybka ścieżka kariery w dynamicznym środowisku.
- Globalne środowisko pracy.
Zobacz podobne oferty
RecruMates
Specjalista ds. Sprzedaży z językiem niemieckim (min. B2)
dolnośląskie
Lokalizacja: Praca stacjonarna we Wrocławiu, poniedziałek – piątek, 7:00–15:00 (godziny sprzyjające work-life balance) Liczba miejsc: 2 osoby, start ASAP! Co będziesz robić? Pozyskiwać...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. Obsługi Klienta Bankowego z językiem niemieckim
zachodniopomorskie
Pierwszoliniowa pomoc klientom w kwestiach finansowych. Udoskonalanie jakości serwisu poprzez proaktywne rozwiązywanie problemów. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Efektywna...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Service Advisor with German
śląskie
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe –...
Opublikowano: wczoraj