Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem szwedzkim

mazowieckie / Warszawa

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem szwedzkim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Udzielanie wsparcia użytkownikom przez telefon, email lub chat, zapewniając doskonałe doświadczenie.
  • Techniczna pomoc dla użytkowników platform streamingowych.
  • Rozwiązywanie reklamacji klientów, budowanie zadowolenia i zaufania.
  • Pierwszy kontakt dla klientów biznesowych i indywidualnych.
Wymagania:
  • Umiejętność pracy w zespole, zorientowanie na klienta.
  • Biegła znajomość języka szwedzkiego (C1) oraz angielskiego (B2).
  • Znajomość obsługi systemów CRM.
  • Kompetencje administracyjne i techniczne.
Oferujemy:
  • Wsparcie przy relokacji do Warszawy.
  • Nowoczesne biuro, pakiet socjalny, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
  • Rozwój umiejętności poprzez programy szkoleniowe.
  • Szybka ścieżka kariery w dynamicznym środowisku.
  • Globalne środowisko pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

RecruMates

Specjalista ds. Sprzedaży z językiem niemieckim (min. B2)

dolnośląskie
Lokalizacja: Praca stacjonarna we Wrocławiu, poniedziałek – piątek, 7:00–15:00 (godziny sprzyjające work-life balance) Liczba miejsc: 2 osoby, start ASAP! Co będziesz robić? Pozyskiwać...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. Obsługi Klienta Bankowego z językiem niemieckim

zachodniopomorskie
Pierwszoliniowa pomoc klientom w kwestiach finansowych. Udoskonalanie jakości serwisu poprzez proaktywne rozwiązywanie problemów. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Efektywna...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Customer Service Advisor with German

śląskie
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe –...
Opublikowano: wczoraj