Ogłoszenie numer: 9979801, z dnia 2025-06-24
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami
- Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych
- Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami firmy
- Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań
Wymagania
- Biegła znajomość języka słoweńskiego i dobra znajomość języka angielskiego (minimum B2)
- Doświadczenie w obsłudze klienta – wymagane
- Znajomość pakietu MS Office i sprawna obsługa komputera
- Zaangażowanie i pozytywne nastawienie do pracy
Oferujemy
- Wybór formy zatrudnienia – umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę
- Praca całkowicie zdalna z terytorium Polski
- Godziny pracy w dni robocze – brak zmian weekendowych
- Dofinansowanie do wakacji i okularów, program poleceń pracowniczych, vouchery okazjonalne
- Prywatna opieka zdrowotna Medicover
- Karta Multisport i program zdrowego stylu życia Everbetter
- Szkolenia i możliwość współpracy międzynarodowej w ramach struktur firmy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Foundever
Customer Service Specialist with Slovenian
mazowieckie
Location: Remote work from Poland Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with Clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
mazowieckie
Kontakt z klientami z Niemiec – mailowy i telefoniczny Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie Aktualizacja danych w...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
mazowieckie
Kontakt z klientami – mailowy i telefoniczny Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie Aktualizacja danych w systemie CRM...
Opublikowano: dzisiaj