Ogłoszenie numer: 9865351, z dnia 2025-05-22
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami
- Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych
- Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami firmy
- Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań
Wymagania
- Biegła znajomość języka słoweńskiego i dobra znajomość języka angielskiego (minimum B2)
- Doświadczenie w obsłudze klienta – wymagane
- Znajomość pakietu MS Office i sprawna obsługa komputera
- Zaangażowanie i pozytywne nastawienie do pracy
Oferujemy
- Wybór formy zatrudnienia – umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę
- Praca całkowicie zdalna z terytorium Polski
- Godziny pracy w dni robocze – brak zmian weekendowych
- Dofinansowanie do wakacji i okularów, program poleceń pracowniczych, vouchery okazjonalne
- Prywatna opieka zdrowotna Medicover
- Karta Multisport i program zdrowego stylu życia Everbetter
- Szkolenia i możliwość współpracy międzynarodowej w ramach struktur firmy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
SIXT Rent a Car
Doradca Klienta – Mobilność i Wynajem Aut
pomorskie
Twoje zadania: Kompleksowa obsługa klientów indywidualnych i biznesowych w zakresie wynajmu pojazdów, Wprowadzanie i nadzorowanie dokumentacji najmu – umowy, płatności, dane klientów,...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta – branża techniczna
podkarpackie
Obsługa klientów i rejestrowanie zamówień w systemie Przygotowywanie ofert i zestawień handlowych Kontrola stanów magazynowych i przekazywanie informacji do działu logistyki Kompletowanie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista obsługi klienta - Superbohater Motoryzacji
dolnośląskie
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie...
Opublikowano: dzisiaj