Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

mazowieckie / Warszawa

Ogłoszenie numer: 9865351, z dnia 2025-05-22

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami
  • Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych
  • Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami firmy
  • Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań

Wymagania

  • Biegła znajomość języka słoweńskiego i dobra znajomość języka angielskiego (minimum B2)
  • Doświadczenie w obsłudze klienta – wymagane
  • Znajomość pakietu MS Office i sprawna obsługa komputera
  • Zaangażowanie i pozytywne nastawienie do pracy

Oferujemy

  • Wybór formy zatrudnienia – umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę
  • Praca całkowicie zdalna z terytorium Polski
  • Godziny pracy w dni robocze – brak zmian weekendowych
  • Dofinansowanie do wakacji i okularów, program poleceń pracowniczych, vouchery okazjonalne
  • Prywatna opieka zdrowotna Medicover
  • Karta Multisport i program zdrowego stylu życia Everbetter
  • Szkolenia i możliwość współpracy międzynarodowej w ramach struktur firmy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

SIXT Rent a Car

Doradca Klienta – Mobilność i Wynajem Aut

pomorskie
Twoje zadania: Kompleksowa obsługa klientów indywidualnych i biznesowych w zakresie wynajmu pojazdów, Wprowadzanie i nadzorowanie dokumentacji najmu – umowy, płatności, dane klientów,...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta – branża techniczna

podkarpackie
Obsługa klientów i rejestrowanie zamówień w systemie Przygotowywanie ofert i zestawień handlowych Kontrola stanów magazynowych i przekazywanie informacji do działu logistyki Kompletowanie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista obsługi klienta - Superbohater Motoryzacji

dolnośląskie
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie...
Opublikowano: dzisiaj