Ogłoszenie numer: 9458749, z dnia 2025-02-06
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny.
- Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów.
- Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi.
- Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
Wymagania
- Język słoweński na poziomie bardzo dobrym oraz dobra znajomość angielskiego (min. B1).
- Doświadczenie w obsłudze klienta obowiązkowe, wiedza z zakresu medycyny będzie dodatkowym atutem.
- Umiejętności technologiczne: biegła obsługa MS Office oraz rozwinięte umiejętności komputerowe.
- Osobowość: motywacja i entuzjazm do pracy.
- Umiejętność priorytetyzacji i planowania.
- Samodzielność oraz zdolność do pracy z minimalnym nadzorem.
- Zdolność do rozwiązywania problemów.
Oferujemy
- Elastyczność formy zatrudnienia (umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę).
- Szkolenia wprowadzające i rozwój profesjonalny poprzez współpracę międzynarodową.
- Pakiet benefitów: dofinansowanie okularów i urlopów, program poleceń pracowniczych, vouchery okolicznościowe, karta Multisport, program promujący zdrowy styl życia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Doradca ds. obsługi klienta z językiem polskim
śląskie
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie...
Opublikowano: dzisiaj
Global Assistance Polska Sp. z o.o
Konsultant ds. Ubezpieczeń Podróżnych
mazowieckie
Opis stanowiska: Wsparcie osób przebywających za granicą w sytuacjach kryzysowych Organizacja pomocy medycznej we współpracy z zagranicznymi jednostkami Kontakt z klientami i partnerami w...
Opublikowano: dzisiaj
Multi Parts Poland sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Procesów ERP
mazowieckie
Kompleksowa opieka nad przydzielonymi kontami klientów Wprowadzanie i weryfikacja dokumentów w systemie ERP/finansowym: zamówienia klientów i dostawców, dokumenty przyjęcia towaru, faktury...
Opublikowano: dzisiaj