Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem słoweńskim
Sofia
Zakres obowiązków:
- Kontakt z klientami przez e-mail, czat i telefon.
- Szybkie rozwiązywanie zgłoszeń i udzielanie precyzyjnych informacji.
- Budowanie pozytywnej relacji podczas każdej rozmowy.
- Współpraca z zespołem i aktywny udział w codziennych działaniach.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka słoweńskiego oraz dobra znajomość języka angielskiego.
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dużym atutem.
- Znajomość pakietu MS Office oraz podstaw pracy w systemach CRM.
- Skrupulatność, umiejętność pracy zespołowej i dobra organizacja własnych zadań.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat.
- Praca zmianowa w godzinach 8:00–22:00, od poniedziałku do niedzieli.
- Atrakcyjny system wynagrodzeń z premiami miesięcznymi.
- Kompleksowe szkolenie wdrożeniowe oraz możliwość dalszego rozwoju.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie transportu, dodatkowe dni wolne na edukację, wsparcie relokacyjne oraz liczne zniżki i wydarzenia firmowe.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
śląskie
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Advisor with Korean
pomorskie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Advisor with Korean
mazowieckie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: wczoraj