Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim

śląskie /

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim
Miejsce pracy: woj. śląskie
Zadania:
  • Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales)
  • Rozwiązywanie problemów technicznych
  • Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe
  • Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
  • Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie (min. C1)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu
  • Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office
  • Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
  • Przyjazne podejście do klientów
    Mile widziane:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (pre/after sales, e-commerce, wsparcie techniczne)
Oferujemy:
  • Nowoczesne biuro w centrum Katowic znajdujące się w Global Office Park
  • Atrakcyjny bonus za zarekomendowanie Twoich znajomych do pracy z nami
  • Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy
  • Stabilna praca w godzinach Poniedziałek - Piątek, 8:00 - 18:00 (dodatkowe soboty)
  • Wiele możliwości rozwoju kariery zawodowej
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta

małopolskie
Zakres obowiązków: Obsługa Klientów indywidualnych (m.in. obywateli Ukrainy). Udzielanie Klientom podstawowych informacji o produktach i usługach bankowych. Pomaganie w komunikacji pomiędzy...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Pracownik obsługi klienta

lubuskie
obsługa klienta wg. standardów Orlen S.A. Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne:
Opublikowano: dzisiaj
PKO Bank Polski

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów

mazowieckie
umowa na zastępstwo Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
Opublikowano: dzisiaj