Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim
Miejsce pracy: woj. śląskie
Zadania:
- Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales)
- Rozwiązywanie problemów technicznych
- Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe
- Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
- Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
Wymagania:
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie (min. C1)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu
- Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office
- Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
- Przyjazne podejście do klientów
Mile widziane: - Doświadczenie w obsłudze klienta (pre/after sales, e-commerce, wsparcie techniczne)
Oferujemy:
- Nowoczesne biuro w centrum Katowic znajdujące się w Global Office Park
- Atrakcyjny bonus za zarekomendowanie Twoich znajomych do pracy z nami
- Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy
- Stabilna praca w godzinach Poniedziałek - Piątek, 8:00 - 18:00 (dodatkowe soboty)
- Wiele możliwości rozwoju kariery zawodowej
Zobacz podobne oferty
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta
małopolskie
Zakres obowiązków: Obsługa Klientów indywidualnych (m.in. obywateli Ukrainy). Udzielanie Klientom podstawowych informacji o produktach i usługach bankowych. Pomaganie w komunikacji pomiędzy...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Pracownik obsługi klienta
lubuskie
obsługa klienta wg. standardów Orlen S.A. Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne:
Opublikowano: dzisiaj
PKO Bank Polski
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów
mazowieckie
umowa na zastępstwo Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
Opublikowano: dzisiaj