Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales)
- Rozwiązywanie problemów technicznych
- Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe
- Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
- Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
Wymagania:
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie (min. C1)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu
- Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office
- Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
- Przyjazne podejście do klientów
Mile widziane: - Doświadczenie w obsłudze klienta (pre/after sales, e-commerce, wsparcie techniczne)
Oferujemy:
- Nowoczesne biuro w centrum Katowic znajdujące się w Global Office Park
- Atrakcyjny bonus za zarekomendowanie Twoich znajomych do pracy z nami
- Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy
- Stabilna praca w godzinach Poniedziałek - Piątek, 8:00 - 18:00 (dodatkowe soboty)
- Wiele możliwości rozwoju kariery zawodowej
Zobacz podobne oferty
Foundever
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
pomorskie
Gdańsk praca hybrydowa (1 dzień z biura) Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon; Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji...
Opublikowano: dzisiaj
Bakoma Sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przyjęcie, weryfikacja i wprowadzanie zamówień od klientów do systemu. Przygotowywanie zleceń transportowych. Wystawianie i archiwizacja dokumentów sprzedażowych; faktur,...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Pracownik obsługi klienta
wielkopolskie
Obsługa urządzenia multimedialnego, systemu zarządzania ruchem, przyjmowanie reklamacji, monitoring. Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: Wykształcenie...
Opublikowano: wczoraj