Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim

śląskie / Katowice

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Telefoniczna i pisemna obsługa klientów (przed i po zakupie),
  • Odpowiadanie na zapytania przez e-mail, formularz, czat i media społecznościowe,
  • Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych i problemów technicznych,
  • Doradztwo produktowe i porównywanie ofert,
  • Praca z dokumentacją i danymi w systemie.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka polskiego (min. C1),
  • Angielski na poziomie komunikatywnym (min. B2),
  • Dobra organizacja pracy i wysoka kultura osobista,
  • Sprawne posługiwanie się komputerem i pakietem MS Office.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w nowoczesnym biurze w centrum Katowic,
  • Zajęcia językowe i możliwości rozwoju na różnych projektach,
  • Program poleceń pracowniczych,
  • Międzynarodowe środowisko i integracje zespołowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Konsultant ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

mazowieckie
Udzielanie informacji o zamówieniach, reklamacjach i dostawach Pomoc techniczna dotycząca urządzeń elektronicznych Doradztwo produktowe i dopasowanie oferty do potrzeb klienta Prowadzenie...
Opublikowano: dzisiaj
FUNDACJA O ZDROWIE DBAJ

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klientów

dolnośląskie
kompleksowa współpraca z klientami w tym pozyskiwanie nowych oraz dbanie o relacje z obecnymi z prowadzeniem grafiku rezerwacji usług tworzenie treści reklamowych i artykułów tematycznych na...
Opublikowano: dzisiaj
Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

mazowieckie
Lokalizacja: Kajetany, bliskie okolice Warszawy (bardzo nowoczesny zakład produkcyjny) Zakres odpowiedzialności: Wspieranie działu sprzedaży poprzez przygotowywanie ofert i materiałów dla...
Opublikowano: dzisiaj