Ogłoszenie numer: 9907912, z dnia 2025-06-01
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem norweskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa użytkowników platform streamingowych (telefon, e-mail, czat).
- Techniczne wsparcie oraz zarządzanie zadaniami administracyjnymi.
- Rozwiązywanie problemów kontraktowych i reklamacyjnych z empatią.
Wymagania
- Umiejętność pracy w zespole, fascynacja technologią.
- Biegła znajomość norweskiego (C1) i angielskiego (B2).
- Znajomość IT i administracji, umiejętności komunikacyjne.
- Mile widziane doświadczenie z CRM.
Oferujemy
- Międzynarodowe środowisko pracy, perspektywy rozwoju.
- Imprezy integracyjne, wsparcie lidera, nowoczesne biuro.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Konsultant ds. obsługi klienta linii lotniczych (jęz. niemiecki)
mazowieckie
Odbieranie i obsługa połączeń od pasażerów, zarówno planujących pierwszy lot, jak i doświadczonych podróżników Udzielanie informacji na temat lotów, dostępnych miejsc, taryf i...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Тревел консультант с знанием русского языка
śląskie
Общаться с клиентами — по телефону, в чате и по электронной почте. Вы будете помогать им на каждом этапе —...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Doradca ds. Turystyki z Znajomością Rosyjskiego
śląskie
Obsługa klienta przez telefon, chat i email, personalizowanie doświadczeń podróżniczych. Ochrona poufnych informacji, budowanie zaufania. Współpraca z zespołem w realizacji celów....
Opublikowano: 2025-06-25