Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

mazowieckie / Warszawa

Dołącz do zespołu Foundever!

Czy szukasz pracy w dynamicznym środowisku, gdzie możesz rozwijać swoje umiejętności i zdobywać doświadczenie w branży outsourcingu i konsultingowej? Jesteśmy wiodącą firmą z 1500 pracownikami w całej Polsce (Warszawa, Gdańsk i praca zdalna), i obecnie szukamy takiej osoby jak Ty, aby dołączyła do naszego zespołu!
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Cała Polska - Praca zdalna 

 

Twoje zadania:
  • Świadczenie usług klientom na najwyższym poziomie (czat/e-mail/telefon);
  • Odpowiadanie na przychodzące połączenia i osiąganie celów ustalonych przez klienta i firmę;
  • Przestrzeganie polityki i procedur firmy, zapewniając najwyższą jakość;
  • Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy;
  • Osiąganie celów dotyczących jakości połączeń i satysfakcji klienta.

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Język: Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (poziom C1);
  • Doświadczenie: super jeśli masz doświadczenie w sprzedaży oraz obsłudze klienta;
  • Technologia: Znajomość MS Office oraz rozwinięte umiejętności komputerowe;
  • Osobowość: Motywacja i entuzjazm;
    Wymagany jest modem z portem Ethernet oraz opcją VPN, który musi być odblokowany.

Atutem będzie:

  • Umiejętność priorytetyzacji i planowania;
  • Samodzielność oraz zdolność do pracy przy minimalnym nadzorze;
  • Umiejętność rozwiązywania problemów;
  • Skupienie na detalach;
  • Umiejętności sprzedażowe;
  • Umiejętności miękkie.

Warunki pracy:

  • Umowa zlecenie lub umowa o pracę;
  • Godziny pracy: 8:00 - 17:30, od poniedziałku do piątku (8 godzin dziennie);
  • Praca zdalna.

Co warto wiedzieć:

  • Wsparcie finansowe na okulary i wakacje, program poleceń pracowniczych, vouchery na różne okazje (Boże Narodzenie, Dzień Dziecka itp.);
  • Oferujemy prywatne ubezpieczenie Medicover;
  • Dostępna jest karta Multisport oraz wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia;
  • Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę międzynarodową między lokalizacjami.

O firmie:

Foundever™ to światowy lider w dziedzinie obsługi klienta (CX). Z 170 000 pracownikami na całym świecie jesteśmy zespołem odpowiedzialnym za najlepszą obsługę i satysfakcję klienta dla ponad 750 czołowych marek na świecie, działających przede wszystkim w obszarze cyfrowym. Nasze innowacyjne rozwiązania CX, technologia i wiedza są projektowane w celu wsparcia potrzeb operacyjnych naszych klientów i dostarczenia bezproblemowych doświadczeń klientom w tych kluczowych momentach.

 

Nie zwlekaj, czekamy na Twoje zgłoszenie!

W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Foundever z siedzibą w Warszawie, ul. Taśmowa 7D. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgodnie z globalną polityką prywatności.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

podlaskie
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych....
Opublikowano: wczoraj
Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Pacjenta

zachodniopomorskie
Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli: umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej, dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, pobieranie...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

lubelskie
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie...
Opublikowano: wczoraj