Ogłoszenie numer: 9721099, z dnia 2025-05-06
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Doradztwo w sprawach zamówień, dostaw i reklamacji
- Zarządzanie realizacją zamówień
- Planowanie i koordynacja dostaw
- Rejestracja i zgłaszanie reklamacji
Wymagania
- Umiejętność budowania długoterminowych relacji z klientami
- Biegła znajomość języka niemieckiego, dobra znajomość angielskiego
- Zdolność adaptacji do nowych sytuacji
- Umiejętność pracy z systemami informatycznymi
Oferujemy
- Praca w międzynarodowym zespole
- Możliwości rozwoju zawodowego
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- Elastyczne formy pracy
- Praca w nowoczesnym biurze w atrakcyjnej lokalizacji
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Service advisor with German
śląskie
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Supporter with German
mazowieckie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista Wsparcia Klienta z językiem niemieckim
śląskie
Odpowiedzi na pytania dotyczące produktów kart kredytowych oraz usług online i mobilnych. Wsparcie w autoryzacji klienta, w tym aktywacja i blokada kart, zarządzanie limitami, zmiany produktów...
Opublikowano: dzisiaj