Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Zapewnienie wsparcia klientom poprzez telefon, chat lub formularze internetowe.
- Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych, koordynacja napraw oraz udzielanie wsparcia technicznego.
- Obsługa zamówień i zwrotów, dbanie o pozytywne doświadczenia klientów.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka niemieckiego (C1/C2) oraz komunikatywny angielski (B2).
- Doświadczenie w obsłudze klienta i znajomość produktów konsumpcyjnych.
- Umiejętność pracy z różnymi platformami i systemami.
- Empatia i zdolność budowania relacji z klientami.
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowym otoczeniu w centrum miasta.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie życiowe, szkolenia językowe.
- Bonus za polecenie.
- Zespół pełen pozytywnej energii, dodatkowe działania integracyjne jak sport, gry wideo, dni owocowe oraz dostęp do kawy i herbaty.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Technik Wsparcia Back Office z Językiem Niemieckim
zachodniopomorskie
Zarządzanie wsparciem Back-office dla klientów niemieckojęzycznych, głównie mailowo z minimalną ilością rozmów. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów, korzystanie z wewnętrznych...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Kundensupport - Spezialist mit Deutschkenntnissen
śląskie
DEINE AUFGABEN: Kundenunterstützung: Sei der Ansprechpartner für Pre- und After-Sales-Support. Technische Problemlösung: Setze deine Problemlösungsfähigkeiten ein, um technische Issues schnell...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
śląskie
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card...
Opublikowano: wczoraj