Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Zapewnienie wsparcia klientom poprzez telefon, chat lub formularze internetowe.
- Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych, koordynacja napraw oraz udzielanie wsparcia technicznego.
- Obsługa zamówień i zwrotów, dbanie o pozytywne doświadczenia klientów.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka niemieckiego (C1/C2) oraz komunikatywny angielski (B2).
- Doświadczenie w obsłudze klienta i znajomość produktów konsumpcyjnych.
- Umiejętność pracy z różnymi platformami i systemami.
- Empatia i zdolność budowania relacji z klientami.
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowym otoczeniu w centrum miasta.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie życiowe, szkolenia językowe.
- Bonus za polecenie.
- Zespół pełen pozytywnej energii, dodatkowe działania integracyjne jak sport, gry wideo, dni owocowe oraz dostęp do kawy i herbaty.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Advisor with Finnish
mazowieckie
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Sprzedaży IT (język włoski)
małopolskie
Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych i finalizacja transakcji. Identyfikacja nowych możliwości biznesowych oraz rozbudowa bazy klientów. Negocjowanie warunków umów i doradztwo w zakresie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Kundenservice-Spezialist - Superheld der Automobilbranche
śląskie
Du betreust Kunden per Telefon, Chat und E-Mail - professionell, aber mit einem Lächeln, Du dokumentierst Interaktionen im CRM-System - du verfolgst, welche Maßnahmen du ergriffen und welche...
Opublikowano: dzisiaj