Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

pomorskie / Gdańsk

Ogłoszenie numer: 9683974, z dnia 2025-04-12

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klienta na najwyższym poziomie przez telefon i e-mail.
  • Odbieranie połączeń przychodzących, realizacja celów.
  • Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi.
  • Wydajne i terminowe wykonywanie zadań.
  • Dążenie do osiągnięcia celów jakościowych i zadowolenia klientów.

Wymagania

  • Język: niemiecki (C1), angielski (A2).
  • Doświadczenie w sprzedaży mile widziane.
  • Biegłość w MS Office, umiejętności komputerowe.
  • Motywacja, entuzjazm.
  • Umiejętność ustalania priorytetów i planowania.
  • Samodzielność.
  • Rozwiązywanie problemów.
  • Dokładność, umiejętności sprzedażowe, interpersonalne.

Oferujemy

  • Rodzaj umowy do wyboru.
  • Wynagrodzenie podstawowe plus premie.
  • Elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa.
  • Biuro w Gdańsku.
  • Dofinansowanie do okularów, wakacji, vouchery okolicznościowe.
  • Prywatne ubezpieczenie zdrowotne, karta Multisport.
  • Program zdrowotny, szkolenia, rozwój międzynarodowy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

AUTO1 Polska Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi posprzedażowej z językiem litewskim

mazowieckie
Zadania: Codzienny kontakt z partnerami handlowymi i wsparcie w rozwiązywaniu bieżących spraw Obsługa zgłoszeń i roszczeń zgodnie z procedurami firmy Współpraca z zespołami w różnych...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

pomorskie
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Customer Service Professional with German

pomorskie
GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets...
Opublikowano: dzisiaj