Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

opolskie / Strzelce Opolskie

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Strzelce Opolskie
Zakres obowiązków:
  • Obsługa klienta przez telefon, chat i e-mail, zachowując profesjonalizm oraz pozytywne nastawienie w każdej interakcji.
  • Skrupulatne rejestrowanie wszystkich interakcji z klientami w systemie CRM.
  • Analiza i rozwiązywanie problemów klientów z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi i wiedzy technicznej.
  • Współpraca zespołowa w celu ciągłego doskonalenia jakości obsługi i procesów.
  • Utrzymywanie entuzjastycznego podejścia w każdej rozmowie, by każdy klient czuł się ważny i zrozumiany.
  • Wykorzystywanie wiedzy technicznej do efektywnego rozwiązywania problemów na różnych platformach.
Wymagania:
  • Motywacja do rozwoju w obszarze obsługi klienta.
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) oraz angielskiego (B2).
  • Zainteresowanie technologiami, umiejętność rozwiązywania problemów technicznych.
  • Wysoka uwaga na szczegóły oraz nastawienie na rozwiązywanie problemów.
  • Otwartość na naukę i adaptację do nowych technologii i narzędzi.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w pracy z klientami premium lub w branży luksusowej.
  • Zainteresowanie nowinkami technologicznymi.
  • Znajomość systemów CRM.
Oferujemy:
  • Pracę w uznanej marce luksusowej, znanej z dbałości o jakość i innowacje.
  • Możliwość pracy zdalnej.
  • Pełen pakiet benefitów (MyBenefit, prywatne ubezpieczenie zdrowotne i na życie).
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Szkolenia wstępne oraz ciągłe możliwości rozwoju zawodowego.
  • Wydarzenia integracyjne wspierające kulturę współpracy.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Sprzedaży IT (język włoski)

małopolskie
Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych i finalizacja transakcji. Identyfikacja nowych możliwości biznesowych oraz rozbudowa bazy klientów. Negocjowanie warunków umów i doradztwo w zakresie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Kundenservice-Spezialist - Superheld der Automobilbranche

śląskie
Du betreust Kunden per Telefon, Chat und E-Mail - professionell, aber mit einem Lächeln, Du dokumentierst Interaktionen im CRM-System - du verfolgst, welche Maßnahmen du ergriffen und welche...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim

mazowieckie
Rozpoczęcie szkolenia 12 maja. Praca 5 dni w tygodniu, 8,5-godzinne zmiany (z godzinną przerwą), w godzinach 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku. Początkowo pełne zatrudnienie w biurze z...
Opublikowano: dzisiaj