Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Olsztyn
Zakres obowiązków:
- Obsługa klienta przez telefon, chat i e-mail, zachowując profesjonalizm oraz pozytywne nastawienie w każdej interakcji.
- Skrupulatne rejestrowanie wszystkich interakcji z klientami w systemie CRM.
- Analiza i rozwiązywanie problemów klientów z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi i wiedzy technicznej.
- Współpraca zespołowa w celu ciągłego doskonalenia jakości obsługi i procesów.
- Utrzymywanie entuzjastycznego podejścia w każdej rozmowie, by każdy klient czuł się ważny i zrozumiany.
- Wykorzystywanie wiedzy technicznej do efektywnego rozwiązywania problemów na różnych platformach.
Wymagania:
- Motywacja do rozwoju w obszarze obsługi klienta.
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) oraz angielskiego (B2).
- Zainteresowanie technologiami, umiejętność rozwiązywania problemów technicznych.
- Wysoka uwaga na szczegóły oraz nastawienie na rozwiązywanie problemów.
- Otwartość na naukę i adaptację do nowych technologii i narzędzi.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy z klientami premium lub w branży luksusowej.
- Zainteresowanie nowinkami technologicznymi.
- Znajomość systemów CRM.
Oferujemy:
- Pracę w uznanej marce luksusowej, znanej z dbałości o jakość i innowacje.
- Możliwość pracy zdalnej.
- Pełen pakiet benefitów (MyBenefit, prywatne ubezpieczenie zdrowotne i na życie).
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Szkolenia wstępne oraz ciągłe możliwości rozwoju zawodowego.
- Wydarzenia integracyjne wspierające kulturę współpracy.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie pracy.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Sprzedaży IT (język włoski)
małopolskie
Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych i finalizacja transakcji. Identyfikacja nowych możliwości biznesowych oraz rozbudowa bazy klientów. Negocjowanie warunków umów i doradztwo w zakresie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Kundenservice-Spezialist - Superheld der Automobilbranche
śląskie
Du betreust Kunden per Telefon, Chat und E-Mail - professionell, aber mit einem Lächeln, Du dokumentierst Interaktionen im CRM-System - du verfolgst, welche Maßnahmen du ergriffen und welche...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim
mazowieckie
Rozpoczęcie szkolenia 12 maja. Praca 5 dni w tygodniu, 8,5-godzinne zmiany (z godzinną przerwą), w godzinach 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku. Początkowo pełne zatrudnienie w biurze z...
Opublikowano: dzisiaj