Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Olsztyn
Zakres obowiązków:
  • Udzielanie wsparcia klientom poprzez telefon, chat oraz e-mail, dbając o pozytywny wizerunek firmy i satysfakcję klientów.
  • Monitorowanie interakcji oraz współpraca z zespołem w celu ciągłego podnoszenia jakości obsługi klienta.
  • Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu dostępnych narzędzi i systemów CRM.
  • Utrzymywanie entuzjastycznego, ciepłego kontaktu i profesjonalnego podejścia w każdej interakcji.
Wymagania:
  • Chęć rozwoju w obszarze obsługi klienta.
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) i komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2).
  • Zainteresowanie technologiami oraz rozwiązywaniem problemów technicznych będzie dodatkowym atutem.
  • Dociekliwość, dbałość o szczegóły i zdolność adaptacji do nowych narzędzi i procesów.
Opcjonalnie:
  • Doświadczenie w pracy z klientami premium lub w branży luksusowej.
  • Znajomość systemów CRM.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę.
  • Możliwość pracy zdalnej.
  • Szkolenia wprowadzające oraz ciągłe możliwości rozwoju zawodowego.
  • Pakiet benefitów (MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
  • Budowanie zespołowości poprzez organizowanie eventów integracyjnych.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Sprzedaży IT (język włoski)

małopolskie
Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych i finalizacja transakcji. Identyfikacja nowych możliwości biznesowych oraz rozbudowa bazy klientów. Negocjowanie warunków umów i doradztwo w zakresie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Kundenservice-Spezialist - Superheld der Automobilbranche

śląskie
Du betreust Kunden per Telefon, Chat und E-Mail - professionell, aber mit einem Lächeln, Du dokumentierst Interaktionen im CRM-System - du verfolgst, welche Maßnahmen du ergriffen und welche...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim

mazowieckie
Rozpoczęcie szkolenia 12 maja. Praca 5 dni w tygodniu, 8,5-godzinne zmiany (z godzinną przerwą), w godzinach 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku. Początkowo pełne zatrudnienie w biurze z...
Opublikowano: dzisiaj