Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

dolnośląskie / Wrocław

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Miejsce pracy: Wrocław
Zadania:
  • Komunikacja z klientami luksusowej marki poprzez telefon, czat i e-mail.
  • Dokładne dokumentowanie interakcji w systemie CRM.
  • Identyfikacja problemów klientów i proponowanie odpowiednich rozwiązań.
  • Współpraca z zespołem w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi.
  • Dbanie o pozytywne doświadczenia klientów poprzez entuzjazm i wsparcie w rozmowach.
  • Wykorzystywanie umiejętności i wiedzy technicznej do skutecznego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • Zaangażowanie w rozwój zawodowy w obszarze obsługi klienta.
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1 oraz angielskiego na poziomie B2.
  • Zainteresowanie IT i narzędziami technicznymi, doświadczenie w rozwiązywaniu problemów technicznych.
  • Dokładność, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz chęć nauki nowych technologii.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w obsłudze klientów z rynku premium.
  • Znajomość systemów CRM.
  • Zainteresowanie najnowszymi technologiami.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w uznanej marce luksusowej z pełnym pakietem benefitów (MyBenefit, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
  • Szkolenia przygotowawcze oraz możliwości ciągłego rozwoju.
  • Imprezy integracyjne i wsparcie lidera zespołu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim

śląskie
Wsparcie klientów przez telefon, chat lub online. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych oraz koordynacja serwisów. Zarządzanie zamówieniami i zwrotami, zapewnienie dobrej obsługi. Zaawansowana...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Doradca Klienta z Językiem Niemieckim w Sektorze Motoryzacyjnym

śląskie
Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email), podtrzymywanie profesjonalizmu. Rejestracja interakcji w systemie CRM. Inicjowanie działań na rzecz poprawy doświadczeń klientów. Utrzymanie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej (z językiem niemieckim)

śląskie
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat oraz email z profesjonalizmem. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy...
Opublikowano: dzisiaj