Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Miejsce pracy: Wrocław
Zadania:
- Komunikacja z klientami luksusowej marki poprzez telefon, czat i e-mail.
- Dokładne dokumentowanie interakcji w systemie CRM.
- Identyfikacja problemów klientów i proponowanie odpowiednich rozwiązań.
- Współpraca z zespołem w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi.
- Dbanie o pozytywne doświadczenia klientów poprzez entuzjazm i wsparcie w rozmowach.
- Wykorzystywanie umiejętności i wiedzy technicznej do skutecznego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
- Zaangażowanie w rozwój zawodowy w obszarze obsługi klienta.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1 oraz angielskiego na poziomie B2.
- Zainteresowanie IT i narzędziami technicznymi, doświadczenie w rozwiązywaniu problemów technicznych.
- Dokładność, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz chęć nauki nowych technologii.
Mile widziane:
- Doświadczenie w obsłudze klientów z rynku premium.
- Znajomość systemów CRM.
- Zainteresowanie najnowszymi technologiami.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w uznanej marce luksusowej z pełnym pakietem benefitów (MyBenefit, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
- Szkolenia przygotowawcze oraz możliwości ciągłego rozwoju.
- Imprezy integracyjne i wsparcie lidera zespołu.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim
śląskie
Wsparcie klientów przez telefon, chat lub online. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych oraz koordynacja serwisów. Zarządzanie zamówieniami i zwrotami, zapewnienie dobrej obsługi. Zaawansowana...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Doradca Klienta z Językiem Niemieckim w Sektorze Motoryzacyjnym
śląskie
Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email), podtrzymywanie profesjonalizmu. Rejestracja interakcji w systemie CRM. Inicjowanie działań na rzecz poprawy doświadczeń klientów. Utrzymanie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej (z językiem niemieckim)
śląskie
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat oraz email z profesjonalizmem. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy...
Opublikowano: dzisiaj