Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
- Pomoc klientom przez telefon, e-mail, czat i media społecznościowe,
- Analiza potrzeb klientów i budowanie relacji,
- Podnoszenie jakości obsługi i satysfakcji klientów.
Wymagania:
- Niemiecki na poziomie C1, angielski B1/B2,
- Umiejętność obsługi komputera i dbałość o szczegóły,
- Zdolności komunikacyjne i rozwiązywania problemów,
- Doświadczenie w obsłudze klienta jako atut.
Oferujemy:
- Umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie,
- Szkolenia, mentoring i program rozwoju,
- Pakiet benefitów: LuxMed, MyBenefit, MultiSport, dni pizzy,
- Możliwość pracy zdalnej lub w nowoczesnym biurze w Szczecinie.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Coffee Market Expert with Czech or Slovak
śląskie
Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Backoffice supporter z j. niemieckim i angielskim
zachodniopomorskie
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
zachodniopomorskie
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf...
Opublikowano: wczoraj