Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

zachodniopomorskie / Szczecin

Ogłoszenie numer: 10269683, z dnia 2025-09-12

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Szczecin

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usług płatności internetowych jednego z największych przedsiębiorstw finansowych.
  • Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klienta i realizację wyznaczonych wskaźników jakości.
  • Zrozumienie potrzeb klienta i aktywne poszukiwanie najlepszego rozwiązania jego problemu.

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1).
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego (A2–B1).
  • Kultura osobista i umiejętność budowania pozytywnej relacji z klientem.
  • Dobra obsługa komputera i pakietu MS Office.
  • Motywacja do rozwoju i nauki.
  • Dostęp do internetu kablowego w domu.

Oferujemy

  • Kompleksowe szkolenie przygotowujące do pracy.
  • Zatrudnienie w międzynarodowym projekcie finansowym.
  • Możliwość pracy w pełni zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce.
  • Atrakcyjne benefity: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do okularów, wczasy pod gruszą.
  • Programy rozwojowe, dostęp do platform szkoleniowych i realne możliwości awansu.
  • Sprzęt do pracy zapewniony przez Foundever.
  • Dodatkowe benefity rodzinne (np. świąteczne prezenty dla dzieci pracowników).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Konsultant telefoniczny

mazowieckie
Obsługa telefoniczna Klienta na infolinii. Odpowiadanie na pytania Klientów, wsparcie merytoryczne. Rejestrowanie i procesowanie zgłoszeń, przekazywanie do odpowiednich działów. Budowanie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Doradca Klienta - Sprzedaż Telefoniczna

lubelskie
Twoje główne zadania: Aktywny kontakt z klientami w celu sprzedaży. Budowanie relacji i identyfikowanie potrzeb odbiorców. Tworzenie ofert skrojonych na miarę. Wprowadzanie danych do systemu....
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Customer service specialist in the automotive industry with German

śląskie
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system...
Opublikowano: wczoraj