Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników
- Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach
- Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca po wybór formy płatności
- Dokładne wprowadzanie danych do systemu - tak, by każda podróż przebiegła bez zakłóceń
Wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego C1 + języka angielskiego B2,
- Otwartość w relacjach z klientami,
- Umiejętność swobodnej komunikacji przez telefon.
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełen etat lub umowa zlecenie,
- Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7200 zł brutto,
- Praca w systemie zmianowym - poniedziałek - piątek - (9:00 - 17:30),
- Praca w komfortowym biurze w Warszawie - po 6-9 miesiącach możliwość pracy hybrydowej (50/50),
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie),
- Realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Doradca Klienta – język szwedzki
mazowieckie
Obsługa klientów B2B i B2C jako pierwszy punkt kontaktu (telefon, e-mail, chat). Rozwiązywanie problemów i reklamacji klientów z empatią i profesjonalizmem. Wsparcie techniczne i...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Support Specialist with Danish
mazowieckie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Support Specialist with Norwegian
mazowieckie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: dzisiaj