Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

pomorskie / Gdańsk

Ogłoszenie numer: 10120337, z dnia 2025-08-13

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Udzielanie wsparcia klientom drogą mailową i telefoniczną zgodnie z wysokimi standardami jakości
  • Dbanie o realizację wskaźników satysfakcji klienta ustalonych przez przełożonego
  • Okazywanie empatii i zrozumienia w kontaktach z klientami

Wymagania

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 oraz języka angielskiego na poziomie B2
  • Profesjonalne podejście, empatia i nastawienie na potrzeby klienta
  • Umiejętność korzystania z pakietu MS Office
  • Motywacja do nauki i rozwoju zawodowego

Oferujemy

  • Zatrudnienie na miejscu w nowoczesnym biurze w Gdańsku (praca stacjonarna)
  • Jasna ścieżka kariery
  • Premie miesięczne i półroczne zależne od wyników
  • Karta Multisport i prywatna opieka medyczna
  • Premie świąteczne i dopłaty do okularów
  • Programy prozdrowotne i szkolenia wewnętrzne

Wsparcie relokacyjne:

  • Zwrot kosztów podróży
  • Dopłata do zakwaterowania przez 3 miesiące
  • Pełne wsparcie w procesie przeprowadzki
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej

małopolskie
wg programu stażu Wymagania konieczne: Zawód: Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: niekaralność Uprawnienia: predyspozycje do...
Opublikowano: wczoraj
ID Logistics Distribution sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

łódzkie
Twój zakres obowiązków: obsługa mailowa i telefoniczna klientów praca na systemie transportowym nadzór nad poprawnością danych i realizacją zleceń transportowych monitorowanie wskaźników...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Konsultant Back Office

zachodniopomorskie
Mailowe wsparcie dla klientów, odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie wątpliwości. Analiza i obsługa zgłoszeń z wykorzystaniem narzędzi i bazy wiedzy. Zarządzanie zwrotami i zgłoszeniami...
Opublikowano: wczoraj