Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

mazowieckie / Warszawa

Ogłoszenie numer: 10009912, z dnia 2025-06-23

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami w celu doradztwa i rozwoju współpracy
  • Proponowanie dopasowanych rozwiązań reklamowych i sprzedażowych
  • Wspieranie klientów w realizacji kampanii marketingowych
  • Analiza potrzeb klientów oraz rozbudowa portfela sprzedażowego
  • Realizacja indywidualnych oraz zespołowych celów sprzedażowych

Wymagania

  • Znajomość języka niemieckiego min. B2+/C1 oraz angielskiego min. B2
  • Umiejętności sprzedażowe i nastawienie na wyniki
  • Sprawna obsługa komputera
  • Gotowość do pracy stacjonarnej w Warszawie lub relokacji

Oferujemy

  • Prywatna opieka medyczna (w tym okulista i stomatolog)
  • Karta sportowa i elastyczny czas pracy
  • Dodatkowe dni urlopu
  • Wsparcie w nauce języków oraz możliwość dofinansowania szkoleń sprzedażowych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

małopolskie
Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami w celu doradztwa i rozwoju współpracy Proponowanie dopasowanych rozwiązań reklamowych i sprzedażowych Wspieranie klientów w realizacji kampanii...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Travel Advisor with Russian Expertise

śląskie
Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. wsparcia klienta z niemieckim

śląskie
Obsługa klienta: odpowiedzialność za wsparcie klienta przed i po sprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych: utylizacja umiejętności rozwiązywania problemów do efektywnego zarządzania...
Opublikowano: wczoraj