Ogłoszenie numer: 9839617, z dnia 2025-05-16
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim
Miejsce pracy: Warszawa, Wola
Opis stanowiska
- Świadczenie wsparcia dla prestiżowych klientów, zapewniając komfortową obsługę.
- Wspieranie partnerów w wyborze lotów, produktów i metod płatności przy użyciu narzędzi komputerowych.
- Precyzyjna nawigacja w świecie biletów lotniczych.
- Rozumienie potrzeb klientów i rozwiązywanie ich problemów z uśmiechem.
- Budowanie trwałych relacji z klientami, służąc jako przewodnik w ich podróżach.
Wymagania
- Biegła znajomość języka koreańskiego (poziom C1) i angielskiego (poziom B2).
- Naturalne skłonności do pomagania, cierpliwość i entuzjazm.
- Umiejętność aktywnego słuchania i skutecznej komunikacji.
- Skupienie na detalach i organizacja umożliwiająca wielozadaniowość.
Oferujemy
- Możliwość pracy zdalnej po 6-9 miesiącach pracy stacjonarnej.
- Pakiet świadczeń socjalnych, prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie.
- Atrakcyjne bonusy za polecenie pracowników.
- Szerokie możliwości szkoleniowe i rozwoju zawodowego.
- Międzynarodowe środowisko pracy, rozszerzające horyzonty kulturowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Luiza Berezińska
Asystent ds. obsługi klienta
małopolskie
Odpowiadanie na zapytania klientów, głównie w formie pisemnej Realizacja prostych zadań online zgodnie z przekazanymi instrukcjami Raportowanie wykonanych działań Ukończone 18 lat Dostęp do...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. komunikacji z klientem
lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim
zachodniopomorskie
Świadczenie pisemnego wsparcia klienta drogą mailową dla polskiego rynku. Badanie i rozwiązywanie problemów klientów poprzez przeglądanie wcześniejszych interakcji oraz korzystanie z...
Opublikowano: wczoraj