Ogłoszenie numer: 10080424, z dnia 2025-07-16
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży.
- Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych.
- Interweniować w sytuacjach kryzysowych związanych z planami podróży.
- Komunikować się z pasażerami za pomocą czatu lub rozmowy głosowej w celu szybkiego rozwiązania problemów.
- Tworzenie prawdziwych relacji z klientami.
Wymagania
- Biegła znajomość koreańskiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (B2).
- Pozytywne nastawienie, cierpliwość i otwartość.
- Zdolności komunikacyjne: słuchanie, jasne i pewne komunikowanie się.
- Umiejętność organizacji pracy i wielozadaniowości.
- Dostępność do rozpoczęcia pracy od 21/07/2025.
Oferujemy
- Możliwość pracy hybrydowej po 6-9 miesiącach pracy w biurze.
- Zatrudnienie w znanej, międzynarodowej linii lotniczej.
- Pakiet świadczeń socjalnych, kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie na życie.
- Atrakcyjny bonus za polecenie nowych pracowników.
- Rozwój umiejętności przez szkolenia.
- Szybkie możliwości awansu i rozwój zawodowy w dynamicznym środowisku.
- Nawiązywanie międzynarodowych kontaktów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
mazowieckie
Kontakt z klientami z Niemiec – mailowy i telefoniczny Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie Aktualizacja danych w...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
mazowieckie
Kontakt z klientami – mailowy i telefoniczny Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie Aktualizacja danych w systemie CRM...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Support Specialist with Danish in the retail industry
zachodniopomorskie
Deliver written customer support via email for the Danish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Opublikowano: dzisiaj