Ogłoszenie numer: 9718009, z dnia 2025-04-19
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim
Miejsce pracy: Warszawa, Wola
Opis stanowiska
- Rozpoczęcie szkolenia 12 maja.
- Praca 5 dni w tygodniu, 8,5-godzinne zmiany (z godzinną przerwą), w godzinach 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku.
- Początkowo pełne zatrudnienie w biurze z możliwością przejścia na model hybrydowy (50%) po 6-9 miesiącach.
- Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w sprawach podróży premium.
- Doradzanie w zakresie lotów, produktów, metod płatności i programów lojalnościowych.
- Wsparcie klientów w trakcie zakupów biletów lotniczych oraz zarządzanie płatnościami.
- Asystowanie pasażerom przez rozmowy telefoniczne i czat.
Wymagania
- Biegła znajomość języka hiszpańskiego (C1) i angielskiego (B2).
- Umiejętność współpracy, entuzjazm, cierpliwość oraz otwartość.
- Skuteczne i jasne komunikowanie się.
- Organizacja własnej pracy, dbałość o szczegóły.
Oferujemy
- Zatrudnienie w renomowanej linii lotniczej.
- Równość szans dla każdego, bez względu na wiek czy płeć.
- Płatne dwumiesięczne szkolenie z "nauką przez działanie" i wsparciem od dedykowanego opiekuna.
- Międzynarodowe i zróżnicowane środowisko pracy.
- Inwestycja w rozwój osobisty przez coaching i mentoring.
- Praca w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Service Specialist with Swedish
śląskie
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Service advisor with German
śląskie
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Happiness Support Agent z j.niemieckim
kujawsko-pomorskie
Pomagać klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów...
Opublikowano: dzisiaj