Ogłoszenie numer: 9718009, z dnia 2025-04-19
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim
Miejsce pracy: Warszawa, Wola
Opis stanowiska
- Rozpoczęcie szkolenia 12 maja.
- Praca 5 dni w tygodniu, 8,5-godzinne zmiany (z godzinną przerwą), w godzinach 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku.
- Początkowo pełne zatrudnienie w biurze z możliwością przejścia na model hybrydowy (50%) po 6-9 miesiącach.
- Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w sprawach podróży premium.
- Doradzanie w zakresie lotów, produktów, metod płatności i programów lojalnościowych.
- Wsparcie klientów w trakcie zakupów biletów lotniczych oraz zarządzanie płatnościami.
- Asystowanie pasażerom przez rozmowy telefoniczne i czat.
Wymagania
- Biegła znajomość języka hiszpańskiego (C1) i angielskiego (B2).
- Umiejętność współpracy, entuzjazm, cierpliwość oraz otwartość.
- Skuteczne i jasne komunikowanie się.
- Organizacja własnej pracy, dbałość o szczegóły.
Oferujemy
- Zatrudnienie w renomowanej linii lotniczej.
- Równość szans dla każdego, bez względu na wiek czy płeć.
- Płatne dwumiesięczne szkolenie z "nauką przez działanie" i wsparciem od dedykowanego opiekuna.
- Międzynarodowe i zróżnicowane środowisko pracy.
- Inwestycja w rozwój osobisty przez coaching i mentoring.
- Praca w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Technik Wsparcia Back Office z Językiem Niemieckim
zachodniopomorskie
Zarządzanie wsparciem Back-office dla klientów niemieckojęzycznych, głównie mailowo z minimalną ilością rozmów. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów, korzystanie z wewnętrznych...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Kundensupport - Spezialist mit Deutschkenntnissen
śląskie
DEINE AUFGABEN: Kundenunterstützung: Sei der Ansprechpartner für Pre- und After-Sales-Support. Technische Problemlösung: Setze deine Problemlösungsfähigkeiten ein, um technische Issues schnell...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
śląskie
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card...
Opublikowano: wczoraj