Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
- Udzielanie wsparcia dla klientów francuskojęzycznych poprzez email.
- Rozwiązywanie problemów klientów na podstawie analizy interakcji i narzędzi wewnętrznych.
- Przygotowywanie manulanych zwrotów i reagowanie na skargi związane z GDPR.
- Utrzymywanie profesjonalnej, empatycznej i skoncentrowanej na rozwiązaniach jakości obsługi.
- Praca z wieloma systemami z dokładnością.
Wymagania:
- Biegłość w języku francuskim i angielskim (C1).
- Umiejętności komunikacyjne i analityczne.
- Cierpliwość, empatia i odporność emocjonalna.
- Zdolność pisania na klawiaturze i obsługi komputera.
- Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze godzin.
Oferujemy:
- Umowę o pracę.
- Wynagrodzenie: 7344 PLN brutto miesięcznie.
- Szkolenia i programy rozwojowe.
- Pakiet benefitów: opieka zdrowotna, karta multisport, ubezpieczenie życia.
- Program poleceń pracowników; liczne eventy integracyjne.
- Nowoczesne biuro w centrum miasta.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Doradca ds. Obsługi Klienta z językiem rumuńskim
śląskie
Co będizesz robić? Pełnić funkcję ambasadora marki, obsługując zgłoszenia klientów oraz kontynuowanie zapytań przez telefon, formularz internetowy lub czat. Przestrzegać ustalonych...
Opublikowano: dzisiaj
SP EUROPE Sp. z o.о.
Specjalista ds. logistycznej obsługi klienta
mazowieckie
Bieżące raportowanie wyników pracy i przygotowywanie prognoz; Współpraca z działami operacyjnymi w celu wdrożenia nowych projektów zgodnie z wymaganiami klienta; Kontrola spłaty...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Specjalista ds. obsługi klienta
wielkopolskie
Aktywna bezpośrednia i telefoniczna prezentacja usług spółki;Analizowanie rynku i ofert konkurencji;Bieżąca telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta;Przygotowywanie ofert handlowych w...
Opublikowano: dzisiaj