Specjalista ds. obsługi klienta z językiem fińskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail.
- Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy ogólnej obsługi klienta.
- Wykazywanie się profesjonalizmem i entuzjazmem w każdej interakcji z klientem.
- Wykorzystywanie wiedzy na temat produktów do skutecznego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
- Ponad 1 rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta.
- Silne umiejętności komunikacyjne, poziom C1 w języku fińskim.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, poziom B2 do komunikacji wewnętrznej, dokumentacji i szkoleń.
- Umiejętność zachowania opanowania, taktu i koncentracji podczas interakcji z klientami.
- Dbałość o szczegóły i umiejętności organizacyjne.
- Doskonałych umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywnego, zorientowanego na rozwiązania sposobu myślenia.
Mile widziane
- Doświadczenie z markami luksusowymi i relacjami z klientami z wyższej półki.
- Znajomość systemów CRM.
Oferujemy:
- Pracę zdalną z domu.
- Kompleksowe benefity (MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Imprezy integracyjne.
- W pełni płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami.
- Wsparcie team leadera na każdym etapie współpracy.
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Backoffice Kundensupport Spezialist mit Deutschkenntnissen
zachodniopomorskie
Ihre Aufgaben: Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Service Advisor with German
śląskie
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe –...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
śląskie
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card...
Opublikowano: wczoraj