Specjalista ds. obsługi klienta z językiem duńskim

mazowieckie / Warszawa, Wola

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem duńskim
Miejsce pracy: Warszawa, Wola
Zadania:
  • Szkolenie od 22 kwietnia.
  • Praca 5 dni w tygodniu, 8,5-godzinna zmiana (z godzinną przerwą).
  • Początkowo praca stacjonarna (pierwsze 6-9 miesięcy), później możliwość pracy hybrydowej.
  • Pierwszy punkt kontaktu w zapytaniach dotyczących podróży.
  • Doradztwo w zakresie lotów, produktów, metod płatności.
  • Wsparcie klienta w trudnościach podróżniczych i obsługa za pośrednictwem różnych kanałów.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka duńskiego i angielskiego.
  • Umiejętności interpersonalne: pomocność, entuzjazm, cierpliwość.
  • Skuteczna komunikacja i organizacja pracy.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w międzynarodowym środowisku.
  • Równouprawnienie i równa ocena dla wszystkich pracowników.
  • Inwestycja w rozwój przez coaching i mentoring.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Backoffice-Kundensupport-Spezialist mit Deutschkenntnissen

zachodniopomorskie
Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Customer Support Specialist with Swedish in the retail industry

zachodniopomorskie
Deliver written customer support via email for the Swedish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Customer Support Specialist with Dutch in the retail industry

zachodniopomorskie
Deliver written customer support via email for the Dutch market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Opublikowano: wczoraj