Specjalista ds. obsługi klienta z językiem duńskim
Miejsce pracy: Warszawa, Wola
Zadania:
- Szkolenie od 22 kwietnia.
- Praca 5 dni w tygodniu, 8,5-godzinna zmiana (z godzinną przerwą).
- Początkowo praca stacjonarna (pierwsze 6-9 miesięcy), później możliwość pracy hybrydowej.
- Pierwszy punkt kontaktu w zapytaniach dotyczących podróży.
- Doradztwo w zakresie lotów, produktów, metod płatności.
- Wsparcie klienta w trudnościach podróżniczych i obsługa za pośrednictwem różnych kanałów.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka duńskiego i angielskiego.
- Umiejętności interpersonalne: pomocność, entuzjazm, cierpliwość.
- Skuteczna komunikacja i organizacja pracy.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w międzynarodowym środowisku.
- Równouprawnienie i równa ocena dla wszystkich pracowników.
- Inwestycja w rozwój przez coaching i mentoring.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Backoffice-Kundensupport-Spezialist mit Deutschkenntnissen
zachodniopomorskie
Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Support Specialist with Swedish in the retail industry
zachodniopomorskie
Deliver written customer support via email for the Swedish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Support Specialist with Dutch in the retail industry
zachodniopomorskie
Deliver written customer support via email for the Dutch market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Opublikowano: wczoraj