Specjalista ds. obsługi klienta z językiem duńskim
Miejsce pracy: Warszawa, Wola
Zadania:
- Szkolenie od 22 kwietnia.
- Praca 5 dni w tygodniu, 8,5-godzinna zmiana (z godzinną przerwą).
- Początkowo praca stacjonarna (pierwsze 6-9 miesięcy), później możliwość pracy hybrydowej.
- Pierwszy punkt kontaktu w zapytaniach dotyczących podróży.
- Doradztwo w zakresie lotów, produktów, metod płatności.
- Wsparcie klienta w trudnościach podróżniczych i obsługa za pośrednictwem różnych kanałów.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka duńskiego i angielskiego.
- Umiejętności interpersonalne: pomocność, entuzjazm, cierpliwość.
- Skuteczna komunikacja i organizacja pracy.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w międzynarodowym środowisku.
- Równouprawnienie i równa ocena dla wszystkich pracowników.
- Inwestycja w rozwój przez coaching i mentoring.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Service advisor with Hungarian
śląskie
Pełnienie roli ambasadora marki, obsługa przychodzących i kontynuowanych zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, formularza internetowego lub czatu internetowego. Postępowanie zgodnie z...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Service advisor with German
śląskie
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Supporter with German
mazowieckie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: wczoraj