Ogłoszenie numer: 9459304, z dnia 2025-01-26
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Opis stanowiska
- Obsługa klienta dotycząca zamówień online, zapytań o produkty, wsparcie posprzedażne oraz doradztwo w zakresie napraw
- Kontakt telefoniczny, e-mail, chat, WhatsApp z klientami
- Aktualizacja danych w systemie
- Doradztwo w doborze idealnego produktu
Wymagania
- Biegła znajomość języka czeskiego (C2/rodzimy)
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego (B2)
- Znajomość Salesforce i pakietu Microsoft Office
- Zainteresowania branżą modową i podstawowej wiedzy o aktualnych trendach
Oferujemy
- Umowę o pracę
- Wynagrodzenie podstawowe plus system premiowy
- Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport
- Dopłaty do okularów, wakacji
- Program poleceń pracowniczych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Foundever
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
pomorskie
Gdańsk praca hybrydowa (1 dzień z biura) Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon; Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji...
Opublikowano: dzisiaj
Bakoma Sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przyjęcie, weryfikacja i wprowadzanie zamówień od klientów do systemu. Przygotowywanie zleceń transportowych. Wystawianie i archiwizacja dokumentów sprzedażowych; faktur,...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Pracownik obsługi klienta
wielkopolskie
Obsługa urządzenia multimedialnego, systemu zarządzania ruchem, przyjmowanie reklamacji, monitoring. Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: Wykształcenie...
Opublikowano: wczoraj