Ogłoszenie numer: 9459304, z dnia 2025-02-06
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Opis stanowiska
- Obsługa klienta dotycząca zamówień online, zapytań o produkty, wsparcie posprzedażne oraz doradztwo w zakresie napraw
- Kontakt telefoniczny, e-mail, chat, WhatsApp z klientami
- Aktualizacja danych w systemie
- Doradztwo w doborze idealnego produktu
Wymagania
- Biegła znajomość języka czeskiego (C2/rodzimy)
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego (B2)
- Znajomość Salesforce i pakietu Microsoft Office
- Zainteresowania branżą modową i podstawowej wiedzy o aktualnych trendach
Oferujemy
- Umowę o pracę
- Wynagrodzenie podstawowe plus system premiowy
- Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport
- Dopłaty do okularów, wakacji
- Program poleceń pracowniczych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista obsługi klienta
śląskie
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Sprzedaży Technologii Chmurowych
małopolskie
Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych, negocjowanie warunków i finalizacja transakcji. Prezentowanie i rekomendowanie rozwiązań technologicznych dostosowanych do potrzeb klientów. Budowanie...
Opublikowano: wczoraj
Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem
mazowieckie
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
Opublikowano: wczoraj