Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim
Sofia
Twoje zadania:
- Wsparcie klientów za pośrednictwem e-maila, czatu i telefonu.
- Szybkie rozwiązywanie zgłoszeń i udzielanie precyzyjnych informacji.
- Budowanie pozytywnych relacji w każdej interakcji.
- Współpraca z zespołem w dynamicznym środowisku.
Wymagania:
- Znajomość języka czeskiego na poziomie bardzo dobrym oraz dobra znajomość języka angielskiego.
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
- Sprawna obsługa pakietu MS Office i systemów CRM.
- Skrupulatność i umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat.
- Praca zmianowa w godzinach 9:00–23:00, od poniedziałku do niedzieli.
- Wynagrodzenie z atrakcyjnym systemem premiowym.
- Kompleksowe szkolenie wstępne oraz możliwości dalszego rozwoju.
- Benefity: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie transportu, dodatkowe dni wolne na edukację oraz wsparcie relokacyjne.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Service advisor with Hungarian
śląskie
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Service advisor with Czech
śląskie
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Service advisor with Slovak
śląskie
Your responsibilities Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs...
Opublikowano: dzisiaj