Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCDS. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim i słowackim
Do Twoich zadań należeć będzie:
- profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu, livechat, e-mail oraz portali social media w języku czeskim i słowackim,
- udzielanie kompleksowych odpowiedzi na pytania klientów dotyczących np. reklamacji, dostępności produktu, strony internetowej,
- budowanie pozytywnego wizerunku marki wśród klientów.
Na stanowisku z łatwością odnajdziesz się, jeżeli:
- posługujesz się językiem polskim lub angielskim pozwalającym na swobodną komunikację z przełożonym,
- znasz język czeski i słowacki na poziomie B2,
- angażujesz się w powierzane obowiązki,
- jesteś dyspozycyjny do rozpoczęcia współpracy od zaraz,
- potrafisz słuchać i reagować na potrzeby klientów,
- jesteś zorientowany na cel i klientów.
Dołączając do naszego zespołu zapewnimy Tobie:
- wynagrodzenie godzinowe 27-45 zł brutto uzależnione od znajomości języka,
- możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia we Wrocławiu - transport, nocleg, wyżywienie - o to wszystko się zatroszczymy,
- grafik dopasowany do Twoich planów i zobowiązań,
- kompleksowe wdrożenie do nowej roli
- pracę w przyjaznej i sprzyjającej rozwojowi atmosferze.
Oferta Cię zaciekawiła? Aplikuj już teraz i stań się częścią zespołu! Do zobaczenia :)
Zobacz podobne oferty
Foundever
Markenbotschafter – Kundenservice mit Deutsch (Tourismusbranche)
pomorskie
Vollzeit – Büroarbeit in Gdańsk Umzugspaket 8500 Deine Aufgaben: Telefonische und schriftliche Kundenbetreuung nach höchsten Standards Erreichen der von den Managern festgelegten...
Opublikowano: dzisiaj
Transgourmet Polska
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
śląskie
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Technical Product Advisor with Hungarian
śląskie
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
Opublikowano: dzisiaj