Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim i słowackim

dolnośląskie / Wrocław

Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCDS. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim i słowackim
Do Twoich zadań należeć będzie:
  • profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu, livechat, e-mail oraz portali social media w języku czeskim i słowackim,
  • udzielanie kompleksowych odpowiedzi na pytania klientów dotyczących np. reklamacji, dostępności produktu, strony internetowej,
  • budowanie pozytywnego wizerunku marki wśród klientów.
Na stanowisku z łatwością odnajdziesz się, jeżeli:
  • posługujesz się językiem polskim lub angielskim pozwalającym na swobodną komunikację z przełożonym,
  • znasz język czeski i słowacki na poziomie B2,
  • angażujesz się w powierzane obowiązki,
  • jesteś dyspozycyjny do rozpoczęcia współpracy od zaraz,
  • potrafisz słuchać i reagować na potrzeby klientów,
  • jesteś zorientowany na cel i klientów.
Dołączając do naszego zespołu zapewnimy Tobie:
  • wynagrodzenie godzinowe 27-45 zł brutto uzależnione od znajomości języka,
  • możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia we Wrocławiu - transport, nocleg, wyżywienie - o to wszystko się zatroszczymy,
  • grafik dopasowany do Twoich planów i zobowiązań,
  • kompleksowe wdrożenie do nowej roli
  • pracę w przyjaznej i sprzyjającej rozwojowi atmosferze.

Oferta Cię zaciekawiła? Aplikuj już teraz i stań się częścią zespołu! Do zobaczenia :)

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Foundever

Markenbotschafter – Kundenservice mit Deutsch (Tourismusbranche)

pomorskie
Vollzeit – Büroarbeit in Gdańsk Umzugspaket 8500 Deine Aufgaben: Telefonische und schriftliche Kundenbetreuung nach höchsten Standards Erreichen der von den Managern festgelegten...
Opublikowano: dzisiaj
Transgourmet Polska

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

śląskie
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Technical Product Advisor with Hungarian

śląskie
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
Opublikowano: dzisiaj