Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Angielskim
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
- Obsługa klientów przez telefon, e-mail i czat w językach polskim oraz angielskim; rejestrowanie i diagnozowanie zgłoszeń; identyfikacja potrzeb klienta, zapewnienie wsparcia.
Wymagania:
- Płynność w języku polskim, komunikatywny angielski; biegłość w obsłudze MS Office i Windows; umiejętności interpersonalne, zaangażowanie.
Oferujemy:
- Elastyczne godziny pracy; szkolenie wdrożeniowe; możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku.
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Pracownik obsługi klienta
śląskie
Zainteresowane osoby zarejestrowane w PUP Rybnik powinny zgłosić się do swojego doradcy do spraw zatrudnienia po skierowanie do pracodawcy. Refundacja w ramach stażu. Zakres obowiązków:...
Opublikowano: wczoraj
GRUPA PZU
Specjalista Obsługi Klienta
pomorskie
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in....
Opublikowano: wczoraj
Lava Group S.C
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
mazowieckie
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi...
Opublikowano: wczoraj