Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Angielskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Kompleksowa obsługa pasażerów linii Ryanair
- Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat oraz e-mail
- Udzielanie ogólnych informacji oraz wsparcie w problemach podróżnych, takich jak zagubiony bagaż, rezerwacje biletów czy zmiany w lotach
- Rozwiązywanie codziennych problemów klientów i zarządzanie reklamacjami
Wymagania:
- Biegłość w języku angielskim na poziomie C1
- Dyspozycyjność do pracy w biurze
- Umiejętności komunikacyjne i proklienckie
- Znajomość systemu Windows i MS Office
- Gotowość do rozpoczęcia pracy w połowie kwietnia
- Brak wymagania doświadczenia – oferujemy szkolenie
Oferujemy:
- Praca w zespole z poczuciem humoru i dostępem do kawy lub herbaty
- Możliwość poznania branży lotniczej od środka
- Elastyczne godziny pracy
- Lokalizacja w centrum Katowic
- Zatrudnienie na umowę zlecenie
- Świeże owoce i dni pizzy w ramach integracji zespołu
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
zachodniopomorskie
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer service specialist in the automotive industry with German
śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Service Specialist with Swedish
śląskie
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM...
Opublikowano: wczoraj