Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
- Rozwiązywanie problemów klientów oraz udzielanie informacji w trybie interaktywnym (telefon, e-mail, czat).
- Wspieranie klientów w sytuacjach kryzysowych, zachowując profesjonalizm i pozytywne nastawienie.
Wymagania:
- Wysoka komunikatywność i umiejętność słuchania.
- Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Pozytywne nastawienie i zdolność do pracy zespołowej.
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju w branży lotniczej.
- Elastyczne godziny pracy.
- Przyjazne środowisko pracy w centralnej lokalizacji w Szczecinie.
- Umowa zlecenie z dodatkowymi benefitami, jak owocowe środy czy zespołowe obiady.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista ds. komunikacji z klientem
lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: wczoraj
Foundever
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
pomorskie
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Support Specialist with Danish in the retail industry
zachodniopomorskie
Deliver written customer support via email for the Danish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Opublikowano: wczoraj