Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

zachodniopomorskie / Szczecin

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Rozwiązywanie problemów klientów oraz udzielanie informacji w trybie interaktywnym (telefon, e-mail, czat).
  • Wspieranie klientów w sytuacjach kryzysowych, zachowując profesjonalizm i pozytywne nastawienie.
Wymagania:
  • Wysoka komunikatywność i umiejętność słuchania.
  • Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Pozytywne nastawienie i zdolność do pracy zespołowej.
Oferujemy:
  • Możliwość rozwoju w branży lotniczej.
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Przyjazne środowisko pracy w centralnej lokalizacji w Szczecinie.
  • Umowa zlecenie z dodatkowymi benefitami, jak owocowe środy czy zespołowe obiady.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim

mazowieckie
Obsługa klienta dotycząca zamówień online, zapytań o produkty, wsparcie posprzedażne oraz doradztwo w zakresie napraw Kontakt telefoniczny, e-mail, chat, WhatsApp z klientami Aktualizacja...
Opublikowano: wczoraj
Nowy Styl

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim

podkarpackie
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Customer service specialist in the automotive industry with English

śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: wczoraj