Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

zachodniopomorskie / Szczecin

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Rozwiązywanie problemów klientów oraz udzielanie informacji w trybie interaktywnym (telefon, e-mail, czat).
  • Wspieranie klientów w sytuacjach kryzysowych, zachowując profesjonalizm i pozytywne nastawienie.
Wymagania:
  • Wysoka komunikatywność i umiejętność słuchania.
  • Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Pozytywne nastawienie i zdolność do pracy zespołowej.
Oferujemy:
  • Możliwość rozwoju w branży lotniczej.
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Przyjazne środowisko pracy w centralnej lokalizacji w Szczecinie.
  • Umowa zlecenie z dodatkowymi benefitami, jak owocowe środy czy zespołowe obiady.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista ds. komunikacji z klientem

lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: wczoraj
Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

pomorskie
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Customer Support Specialist with Danish in the retail industry

zachodniopomorskie
Deliver written customer support via email for the Danish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Opublikowano: wczoraj