Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
- Rozwiązywanie problemów klientów oraz udzielanie informacji w trybie interaktywnym (telefon, e-mail, czat).
- Wspieranie klientów w sytuacjach kryzysowych, zachowując profesjonalizm i pozytywne nastawienie.
Wymagania:
- Wysoka komunikatywność i umiejętność słuchania.
- Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Pozytywne nastawienie i zdolność do pracy zespołowej.
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju w branży lotniczej.
- Elastyczne godziny pracy.
- Przyjazne środowisko pracy w centralnej lokalizacji w Szczecinie.
- Umowa zlecenie z dodatkowymi benefitami, jak owocowe środy czy zespołowe obiady.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim
mazowieckie
Obsługa klienta dotycząca zamówień online, zapytań o produkty, wsparcie posprzedażne oraz doradztwo w zakresie napraw Kontakt telefoniczny, e-mail, chat, WhatsApp z klientami Aktualizacja...
Opublikowano: wczoraj
Nowy Styl
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim
podkarpackie
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer service specialist in the automotive industry with English
śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: wczoraj