Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
- Rozwiązywanie problemów klientów oraz udzielanie informacji w trybie interaktywnym (telefon, e-mail, czat).
- Wspieranie klientów w sytuacjach kryzysowych, zachowując profesjonalizm i pozytywne nastawienie.
Wymagania:
- Wysoka komunikatywność i umiejętność słuchania.
- Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Pozytywne nastawienie i zdolność do pracy zespołowej.
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju w branży lotniczej.
- Elastyczne godziny pracy.
- Przyjazne środowisko pracy w centralnej lokalizacji w Szczecinie.
- Umowa zlecenie z dodatkowymi benefitami, jak owocowe środy czy zespołowe obiady.
Zobacz podobne oferty
Reckitt
Specjalista ds. Obsługi Klienta i zamówień
mazowieckie
Obowiązki: Przyjmowanie i sprawdzanie zamówień w systemie SAP, weryfikacja dostępności stocku i minimalnych ilości lub wartości zamówień, kontrola cen netto Organizacja terminowych i...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Zamówień
mazowieckie
Przyjmowanie i sprawdzanie zamówień przez system SAP, potwierdzanie dostępności produktów, monitorowanie ilości i wartości zamówień Organizacja terminowych dostaw, zapewnienie wysokiego...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim (chat i e-mail)
mazowieckie
PRACA ZDALNA Poszukujemy specjalistów ds. obsługi klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania (chat i...
Opublikowano: wczoraj