Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

zachodniopomorskie / Szczecin

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Rozwiązywanie problemów klientów oraz udzielanie informacji w trybie interaktywnym (telefon, e-mail, czat).
  • Wspieranie klientów w sytuacjach kryzysowych, zachowując profesjonalizm i pozytywne nastawienie.
Wymagania:
  • Wysoka komunikatywność i umiejętność słuchania.
  • Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Pozytywne nastawienie i zdolność do pracy zespołowej.
Oferujemy:
  • Możliwość rozwoju w branży lotniczej.
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Przyjazne środowisko pracy w centralnej lokalizacji w Szczecinie.
  • Umowa zlecenie z dodatkowymi benefitami, jak owocowe środy czy zespołowe obiady.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Reckitt

Specjalista ds. Obsługi Klienta i zamówień

mazowieckie
Obowiązki: Przyjmowanie i sprawdzanie zamówień w systemie SAP, weryfikacja dostępności stocku i minimalnych ilości lub wartości zamówień, kontrola cen netto Organizacja terminowych i...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Zamówień

mazowieckie
Przyjmowanie i sprawdzanie zamówień przez system SAP, potwierdzanie dostępności produktów, monitorowanie ilości i wartości zamówień Organizacja terminowych dostaw, zapewnienie wysokiego...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim (chat i e-mail)

mazowieckie
PRACA ZDALNA Poszukujemy specjalistów ds. obsługi klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania (chat i...
Opublikowano: wczoraj