Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Katowice, Global Office Park
Zadania:
- zapewnienie kompleksowej obsługi pasażerów linii lotniczych Ryanair
- udzielanie pomocy pasażerom poprzez: połączenia przychodzące/czat/e-mail
- udzielanie informacji ogólnych
- wspieranie pasażerów mających trudności w podróży
- udzielanie informacji w kwestiach związanych z bagażem, rezerwacją biletów, lotem i wszystkim, co może się wydarzyć podczas podróży
- rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów
- rozpatrywanie skarg i zażaleń
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2)
- umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
- umiejętności komunikacyjne i nastawienie na pracę z ludźmi
- wysoka kultura osobista i orientacja na klienta
- zaangażowania i motywacji do pracy - razem możemy osiągnąć więcej!
- dyspozycyjność do pracy z biura w Katowicach
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę cywilnoprawną lub umowę o pracę
- elastyczne godziny pracy między 9:00 a 22:00 - sam decydujesz kiedy i ile godzin chcesz pracować!
- nowoczesne miejsce pracy w sercu Katowic
- imprezy integracyjne
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Advisor with Korean
dolnośląskie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Advisor with Korean
małopolskie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Advisor with Korean
podlaskie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: wczoraj