Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. szwedzkim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
- Odpowiadanie na zapytania klientów za pomocą e-mail, rozwiązywanie problemów, przetwarzanie zwrotów i reklamacji związanych z GDPR. Utrzymywanie profesjonalnego poziomu obsługi przy użyciu wielu systemów.
Wymagania:
- Biegłość w języku szwedzkim i angielskim (C1). Doskonałe umiejętności komunikacyjne, analityczne oraz umiejętność szybkiego pisania. Dyspozycyjność do pracy na pełen etat w Szczecinie.
Oferujemy:
- Umowę o pracę, wynagrodzenie miesięczne, pakiety szkoleń i benefitów (opieka zdrowotna, ubezpieczenie, karta sportowa), programy rozwojowe oraz liczne inicjatywy integrujące. Nowoczesne biuro w centrum Szczecina.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Service Advisor with German
śląskie
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe –...
Opublikowano: wczoraj
Dobre Biuro sp z o.o.
Doradca Klienta z ojczystym niemieckim
mazowieckie
PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: możliwe do 20.000 zł. Brutto| miesiąc| częściowo zależne od wyników (podstawa + prowizja) własna działalność gospodarcza lub zameldowanie w Niemczech (konieczne...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Konsultant ds. klienta z językiem niemieckim
śląskie
Obsługa klientów przed i po sprzedaży Rozwiązywanie problemów technicznych Porównywanie produktów, oferty oraz doradztwo Obsługa komunikacji telefonicznej i zarządzanie danymi Biegłość w...
Opublikowano: wczoraj