Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. szwedzkim
Miejsce pracy: Szczecin
Job description:
- Odpowiadanie na zapytania klientów za pomocą e-mail, rozwiązywanie problemów, przetwarzanie zwrotów i reklamacji związanych z GDPR.
- Utrzymywanie profesjonalnego poziomu obsługi przy użyciu wielu systemów.
Requirements:
- Biegłość w języku szwedzkim i angielskim (C1).
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, analityczne oraz umiejętność szybkiego pisania.
- Dyspozycyjność do pracy na pełen etat w Szczecinie.
We offer:
- Umowę o pracę.
- Wynagrodzenie miesięczne.
- Pakiety szkoleń i benefitów (opieka zdrowotna, ubezpieczenie, karta sportowa).
- Programy rozwojowe oraz liczne inicjatywy integrujące.
- Nowoczesne biuro w centrum Szczecina.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Support with Danish
mazowieckie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Support with Norwegian
mazowieckie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Support with Swedish
mazowieckie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: wczoraj