Ogłoszenie numer: 9774829, z dnia 2025-05-08
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. norweskim
Miejsce pracy: Warszawa, Wola
Opis stanowiska
- Początkowe 4-6 miesięcy pracy z biura, potem możliwość pracy zdalnej w systemie hybrydowym.
- Stać się pierwszym punktem kontaktu dla zapytań związanych z podróżami.
- Doradzać w zakresie lotów, produktów, metod płatności i programów członkowskich.
- Pomagać w zakupie biletów lotniczych i obsłudze różnych form płatności.
- Udzielać wsparcia w trudnościach związanych z podróżami.
- Obsługa klienta poprzez rozmowy telefoniczne, czat i email.
Wymagania
- Biegła znajomość języka norweskiego (C1) i angielskiego (B2).
- Współpracująca, cierpliwa i otwarta osoba.
- Skoncentrowanie na precyzji oraz zdolność do jasnej i efektywnej komunikacji.
- Umiejętność słuchania i wysoka organizacja pracy.
Oferujemy
- Stabilna praca w międzynarodowej firmie.
- Równe szanse dla wszystkich bez względu na wiek czy płeć.
- Rozwijające środowisko pracy z możliwościami coachingów i mentoringu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Service Specialist with Swedish
śląskie
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Service advisor with German
śląskie
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Happiness Support Agent z j.niemieckim
kujawsko-pomorskie
Pomagać klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów...
Opublikowano: dzisiaj