Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

mazowieckie / Warszawa

Ogłoszenie numer: 9680302, z dnia 2025-04-11

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna obsługa klienta i odpowiadanie na maile dotyczące sprzętu do pomiaru glukozy
  • Udzielanie wsparcia technicznego i rozwiązywanie problemów użytkowników
  • Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników satysfakcji klientów

Wymagania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego (C1)
  • Wysoka kultura osobista i komunikatywność
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Motywacja do rozwoju i chęć uczenia się

Oferujemy

  • Praca zdalna z dowolnego miejsca w Polsce (poniedziałek - piątek, 8-18)
  • Zapewniony sprzęt do pracy oraz stabilne łącze internetowe z podłączeniem kablem ethernet
  • Atrakcyjne pakiety socjalne: karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, benefity dodatkowe (np. dofinansowanie do zakupu okularów, prezenty świąteczne dla dzieci, wczasy pod gruszą)
  • Możliwość rozwoju zawodowego i udział w programach szkoleniowych
  • Praca w przyjaznej atmosferze i w zgranym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Vetlab Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Współpracy z Klientami i Zarządzania Umowami

mazowieckie
Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów. Nadzór nad procesem...
Opublikowano: wczoraj
AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

mazowieckie
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach...
Opublikowano: wczoraj