Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. hiszpańskim

podkarpackie / Zaczernie, k. Rzeszowa

MPP Cyfrowa Foto to globalna marka należąca do jednej z największych drukarni w Europie, której podstawą jest nowoczesny e-marketing i sprzedaż e-commerce, a sercem – dział IT. Fundamentem naszej firmy są Ludzie – pasjonaci w swoich dziedzinach, pełni poczucia humoru, z głowami pełnymi pomysłów.

Dołącz do nas i podbijaj z nami rynki zagraniczne - Hiszpanię, USA, Wielką Brytanię, Niemcy, Irlandię, Belgię, Holandię, Portugalię, Francję, Czechy, Słowację i Włochy.

Obecnie poszukujemy do naszego zespołu Specjalisty ds. obsługi klienta z j. hiszpańskim.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. hiszpańskim
Miejsce pracy: Zaczernie, k. Rzeszowa
Pracując z nami, będziesz:
  • codziennie wykorzystywał język hiszpański
  • tłumaczył na język hiszpański teksty przygotowane przez marketing (artykuły, posty na Fb, mailingi)
  • wykorzystywał Internet jako główne narzędzie pracy
  • miał realny wpływ na nasz wizerunek w Hiszpanii
  • rozmawiał z klientami z Hiszpanii
  • pierwszą linią wsparcia dla klienta hiszpańskojęzycznego
  • współpracował z klientami zamawiającymi nasze produkty - m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy i odbitki
  • wymieniał maile i telefony z klientami, aby pomóc im wybrać najlepsze rozwiązania
  • współpracował z działem marketingu i rozwoju rynku
Poszukiwane kompetencje

Każdy kandydat jest dla nas wartościowy, jednakże to stanowisko wymaga bardzo dobrej znajomości języka hiszpańskiego w mowie i piśmie (min. B2/C1). Dodatkowo, mile widziane są konkretne umiejętności:

  • łatwość prowadzenia rozmów w języku obcym
  • bardzo dobra znajomość komputera
  • umiejętność płynnego poruszania się w Internecie
  • empatia
  • wielozadaniowość i podzielność uwagi
  • umiejętność pracy w grupie
  • zaangażowanie w wykonywane obowiązki
W zamian za Twoją pracę i zaangażowanie proponujemy:
  • realny wpływ na rozwój działu - to z Tobą rozmawiają nasi klienci! :)
  • jasny zakres zadań
  • fajnych i ogarniętych ludzi, wspieranych przez dział graficzny, dział IT i dział marketingu automatycznego, którzy zawsze Ci pomogą
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, żebyś wiedział co jest na czasie
  • inne benefity takie jak: dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, dostęp do ubezpieczenia grupowego, dofinansowanie do karty MultiSport, zniżki pracownicze
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Doradca klienta z językiem duńskim

mazowieckie
Dostarczanie wsparcia kontaktowego (telefonicznego, mailowego lub przez chat) dla użytkowników. Udzielanie pomocy technicznej klientom. Rozwiązywanie reklamacji klientów z empatią. Pierwszy...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Doradca klienta ze szwedzkim

mazowieckie
Udzielanie wsparcia użytkownikom przez telefon, email, lub chat. Rozwiązywanie skarg klientów z empatią. Pierwszy punkt kontaktu dla klientów B2B i B2C. Współpraca w zespole. Priorytetyzacja...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Customer Support Specialist with Swedish in the retail industry

zachodniopomorskie
Deliver written customer support via email for the Swedish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and...
Opublikowano: dzisiaj