Specjalista ds. obsługi klienta z j. francuskim

podkarpackie / Zaczernie, k. Rzeszowa

Colorland.com to globalna marka należąca do jednej z największych drukarni w Europie, której podstawą jest nowoczesny e-marketing i sprzedaż e-commerce, a sercem – dział IT. Fundamentem naszej firmy są Ludzie – pasjonaci w swoich dziedzinach, pełni poczucia humoru, z głowami pełnymi pomysłów.

Dołącz do nas i podbijaj z nami rynki zagraniczne - Hiszpanię, USA, Wielką Brytanię, Niemcy, Irlandię, Belgię, Holandię, Portugalię, Francję, Czechy, Słowację i Włochy.

Obecnie poszukujemy do naszego zespołu Specjalisty ds. obsługi klienta z j. francuskim.

Specjalista ds. obsługi klienta z j. francuskim
Miejsce pracy: Zaczernie, k. Rzeszowa
Zakres obowiązków

Pracując z nami, będziesz:

  • codziennie wykorzystywał język francuski
  • tłumaczył na język francuski teksty przygotowane przez marketing (artykuły, posty na Fb, mailingi)
  • wykorzystywał Internet jako główne narzędzie pracy
  • miał realny wpływ na nasz wizerunek we Francji
  • rozmawiał z klientami z Francji
  • pierwszą linią wsparcia dla klienta francuskojęzycznego
  • współpracował z klientami zamawiającymi nasze produkty - m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy i odbitki
  • wymieniał maile i telefony z klientami, aby pomóc im wybrać najlepsze rozwiązania
  • współpracował z działem marketingu i rozwoju rynku
Poszukiwane kompetencje

Każdy kandydat jest dla nas wartościowy, jednakże to stanowisko wymaga bardzo dobrej znajomości języka francuskiego w mowie i piśmie (min. B2/C1). Dodatkowo, mile widziane są konkretne umiejętności:

  • łatwość prowadzenia rozmów w języku francuskim
  • bardzo dobra znajomość komputera
  • umiejętność płynnego poruszania się w Internecie
  • empatia
  • wielozadaniowość i podzielność uwagi
  • umiejętność pracy w grupie
  • zaangażowanie w wykonywane obowiązki
Oferujemy

W zamian za Twoją pracę i zaangażowanie proponujemy:

  • realny wpływ na rozwój działu - to z Tobą rozmawiają nasi klienci! :)
  • jasny zakres zadań
  • fajnych i ogarniętych ludzi, wspieranych przez dział graficzny, dział IT i dział marketingu automatycznego, którzy zawsze Ci pomogą
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, żebyś wiedział co jest na czasie
  • ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport dla chętnych

I to wszystko stacjonarnie w godzinach 9:00-17:00, w energicznym i zgranym zespole.

 

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Foundever

Customer Service Professional with German

pomorskie
GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

pomorskie
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Customer Service Specialist with Czech and Slovak

mazowieckie
Fully remote work mode from Poland. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails); Meeting targets set by the client and...
Opublikowano: dzisiaj