Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. obsługi klienta z j. francuskim i j. angielskim
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/7464
OBOWIĄZKI:
Odpowiadanie na zapytania klientów, przyspieszenie realizacji krytycznych zamówień, przekazywanie dyspozycji, badanie i rozwiązywanie problemów oraz badanie zamówień. Obsługa klienatów firmy głównie w j. francuskim oraz j. angielskim.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
obsługa telefonu, komputera, poczty elektronicznej i innych aplikacji systemu Windows, zdolność biegłej komunikacji i rozwiązywania problemów. umiejętność wykonywania wielu zadań oraz prazy w szybko zmieniającym się środowisku, wymagane min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 6 800 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
Foundever
Customer Support Technician
Location: Budapest, Hungary Relocation package included We are looking for a Customer Support Technician to join our Customer Information Centre in Budapest. You’ll provide first-class support by...
Opublikowano: dzisiaj
AGATA Spółka Akcyjna
Młodszy specjalista ds. obsługi Klienta w Biurze Obsługi Klienta (m/k)
śląskie
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: E-mailowa oraz telefoniczna obsługa Klientów; Bieżąca współpraca z innymi działami; Zapewnienie wysokich standardów jakości...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
mazowieckie
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla...
Opublikowano: dzisiaj