Specjalista ds. obsługi klienta z j. francuskim

mazowieckie / Warszawa

Foundever™ jest globalnym liderem w branży customer experience (CX). Dzięki 170 000 współpracowników na całym świecie jesteśmy zespołem stojącym za najlepszymi rozwiązaniami dla +750 wiodących marek na świecie. Nasze innowacyjne rozwiązania CX i technologie są zaprojektowane tak, aby wspierać potrzeby operacyjne naszych klientów i dostarczać klientom bezproblemowe doświadczenia w najbardziej kluczowych momentach.

Specjalista ds. obsługi klienta z j. francuskim
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 368914

Do Twoich codziennych zadań będzie należało:

  • Obsługa klienta w języku francuskim;   
  • Obsługa próśb klientów, takich jak modyfikowanie, anulowanie lub aktualizowanie istniejących zamówień;
  • Przekazywanie klientowi ważnych aktualizacji dotyczące zamówień;
  • Zarządzanie informacjami o koncie klienta.

Czego oczekujemy od Ciebie:

  • Język: Biegła znajomość języka francuskiego i polskiego  (C1) i dobra (B2) znajomość j. angielskiego;  
  • Doświadczenie: Świetnie, jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta, a jeśli nie – nie martw się! Nauczymy Cię wszystkiego od podstaw;   
  • Technologia: Umiejętność obsługi komputera;   
  • Osobowość: Zmotywowana i entuzjastyczna. Z umiejętnością koordynowania wielu zadań jednocześnie.

Atutami będą:

  • Skrupulatność i bycie dokładnym;    
  • Niezależność, asertywność i umiejętność podejmowania samemu decyzji;  
  • Umiejętność rozwiązywania problemów;  
  • Umiejętność szukania rozwiązań;   
  • Umiejętności miękkie.

Warunki zatrudnienia:

  • Rodzaj umowy wybierasz sam/a (umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę);  
  • Podstawowa wypłata + bonusy;  
  • Elastyczny czas pracy;  
  • Po okresie wdrożenia możliwość pracy hybrydowej. 

Co może być dla Ciebie ważne?

  • Dofinansowanie do okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych, bony na różne okazje (Święta, Dzień Dziecka itp.);  
  • Oferujemy prywatne ubezpieczenie Medicover;   
  • Dostępna karta Multisport, a także wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia.
W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Foundever z siedzibą w Warszawie, ul. Taśmowa 7D. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgodnie z globalną polityką prywatności.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

MADIK Magdalena Koziej

Specjalista do spraw obsługi klienta k/m

mazowieckie
- obsługa klienta,- wykładanie towaru,- dbałość o wygląd, ład w ciągu dnia, - sprzątanie stanowiska pracy (druga zmiana). Wymagania konieczne: Zawód: Pozostali sprzedawcy sklepowi...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Doradca ds. obsługi klienta z językiem polskim

śląskie
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie...
Opublikowano: wczoraj
Global Assistance Polska Sp. z o.o

Konsultant ds. Ubezpieczeń Podróżnych

mazowieckie
Opis stanowiska: Wsparcie osób przebywających za granicą w sytuacjach kryzysowych Organizacja pomocy medycznej we współpracy z zagranicznymi jednostkami Kontakt z klientami i partnerami w...
Opublikowano: wczoraj