Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. chorwackim)

pomorskie / Gdańsk

Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. chorwackim)
Miejsce pracy: Gdańsk
Zakres obowiązków
  • jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu
  • będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń
  • bierzesz udział w całym procesie realizacji usługi serwisu: rejestracja zgłoszenia, kontakt i współpraca z naszym działem serwisu, informowanie klienta o postępach i realizacji naprawy
  • rola ta jest niezwykle ważna w sytuacjach krytycznych, to dzięki sprawnej obsłudze klienta jesteśmy w stanie zagwarantować szybką i efektywną pomoc oraz bezpieczeństwo naszych pasażerów
JEŚLI…
  • masz już doświadczenie w pracy z klientami, lub chcesz rozwijać się z dziale obsługi klienta
  • znasz język serbski, chorwacki lub słoweński w stopniu bardzo dobrym
  • znasz język polski oraz angielski na poziomie minimum komunikatywnym
  • jesteś osobą samodzielną i umiesz współpracować w ramach zespołu
  • umiesz radzić sobie w sytuacjach stresujących
  • chcesz rozwijać swoją wiedzę dotyczącą narzędzi CRM (SAP, Salesforce)

Nasza oferta jest dla Ciebie!

Oferujemy
  • Pracę w stabilnej międzynarodowej organizacji
  • Umowę o pracę
  • Możliwość szkolenia i rozwijania kompetencji
  • Dużą satysfakcję kiedy myślisz o swojej pracy i widzisz osoby, którym pomogłeś/łaś
  • Benefity: ubezpieczenie medyczne, dodatkowe ubezpieczenie na życie, kafeteryjny system benefitów MyBenefit (włączając Multisport), program wsparcia pracowników
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw nr 133 Poz. 883)"
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta

małopolskie
Zakres obowiązków: Obsługa Klientów indywidualnych (m.in. obywateli Ukrainy). Udzielanie Klientom podstawowych informacji o produktach i usługach bankowych. Pomaganie w komunikacji pomiędzy...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Pracownik obsługi klienta

lubuskie
obsługa klienta wg. standardów Orlen S.A. Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne:
Opublikowano: dzisiaj
PKO Bank Polski

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów

mazowieckie
umowa na zastępstwo Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
Opublikowano: dzisiaj