
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: 18686
Jako kluczowy punkt kontaktowy dla klientów będziesz zarządzać procesem zamówienia od początku do końca, współpracować z zespołami i wspierać inicjatywy poprawy biznesu.
Zakres obowiązków
Obsługa klienta i zarządzanie zamówieniami:
Oferta dotyczy pracy stałej.
Zakres obowiązków
Obsługa klienta i zarządzanie zamówieniami:
- Będziesz głównym punktem kontaktowym dla wszystkich klientów, zapewniając doskonałą obsługę
- Zarządzanie i koordynowanie całym procesem zamawiania we współpracy z zespołem ds. realizacji zamówień
- Przygotowywanie profesjonalnych wycen
- Rozwiązywanie skarg klientów i współpraca z działem księgowości w celu rozwiązania problemów z kredytem klienta i monitorowania przeterminowanych płatności
- Proaktywne zarządzanie potencjalnymi klientami generowanymi przez firmę klienta i opracowywanie solidnego lejka sprzedaży
- Monitorowanie ceny i rabatów zapewniając zgodność z celami sprzedaży
- Wspieranie kierownika handlowego w zadaniach raportowania i w razie potrzeby przejmowanie odpowiedzialność za cotygodniowe raportowanie
- Uczestniczenie w lokalnych inicjatywach marketingowych
- Sporządzanie i zarządzanie dwujęzycznymi umowami między klientem a dystrybutorami
- Ulepszanie procesów i zgodność
- Wspieranie codziennego zarządzania biurem
- Przestrzeganie polityki, zasad i wytycznych firmy
- Dyplom licencjacki z inżynierii mechanicznej, zarządzania, administracji biznesowej lub pokrewnej dziedziny (lub równoważne doświadczenie)
- Minimum 3 lata doświadczenia w sprzedaży, z dobrze rozwiniętymi umiejętnościami prezentacji i negocjacji
- Biegła znajomość języka angielskiego, język niderlandzki mile widziany
- Znajomość zagadnień technicznych i rynków przemysłowych lub dystrybucyjnych jest zaletą
- Silne umiejętności interpersonalne i komunikacji telefonicznej
- Proaktywność i zdolność do samodzielnej pracy przy minimalnym nadzorze
- Wyjątkowe umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem
- Znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) i doświadczenie w systemach CRM jest dodatkowym atutem
- Gotowość do okazjonalnych podróży
- Umowa o pracę na pełny etat
- Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do Twoich umiejętności
- Możliwość pracy w szybko rozwijającej się międzynarodowej firmie
- Hybrydowy układ pracy: 3 dni pracy w biurze i 2 dni w domu
Oferta dotyczy pracy stałej.
Zobacz podobne oferty
Planika Sp. z o. o.
Specjalista ds. obsługi klienta i wysyłek
kujawsko-pomorskie
Obsługa i realizacja zamówień Przygotowanie niezbędnej dokumentacji transportowej (eksport, import) Monitorowanie dostaw i dbałość o terminowość dostaw Współpraca z firmami transportowymi...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Specjalista ds. obsługi klienta
mazowieckie
pomiary, obsługa klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne:
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
mazowieckie
Praca zdalna z terenu Polski Poszukujemy Specjalistów ds. Obsługi Klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na...
Opublikowano: dzisiaj