
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: 18686
Jako kluczowy punkt kontaktowy dla klientów będziesz zarządzać procesem zamówienia od początku do końca, współpracować z zespołami i wspierać inicjatywy poprawy biznesu.
Zakres obowiązków
Obsługa klienta i zarządzanie zamówieniami:
Oferta dotyczy pracy stałej.
Zakres obowiązków
Obsługa klienta i zarządzanie zamówieniami:
- Będziesz głównym punktem kontaktowym dla wszystkich klientów, zapewniając doskonałą obsługę
- Zarządzanie i koordynowanie całym procesem zamawiania we współpracy z zespołem ds. realizacji zamówień
- Przygotowywanie profesjonalnych wycen
- Rozwiązywanie skarg klientów i współpraca z działem księgowości w celu rozwiązania problemów z kredytem klienta i monitorowania przeterminowanych płatności
- Proaktywne zarządzanie potencjalnymi klientami generowanymi przez firmę klienta i opracowywanie solidnego lejka sprzedaży
- Monitorowanie ceny i rabatów zapewniając zgodność z celami sprzedaży
- Wspieranie kierownika handlowego w zadaniach raportowania i w razie potrzeby przejmowanie odpowiedzialność za cotygodniowe raportowanie
- Uczestniczenie w lokalnych inicjatywach marketingowych
- Sporządzanie i zarządzanie dwujęzycznymi umowami między klientem a dystrybutorami
- Ulepszanie procesów i zgodność
- Wspieranie codziennego zarządzania biurem
- Przestrzeganie polityki, zasad i wytycznych firmy
- Dyplom licencjacki z inżynierii mechanicznej, zarządzania, administracji biznesowej lub pokrewnej dziedziny (lub równoważne doświadczenie)
- Minimum 3 lata doświadczenia w sprzedaży, z dobrze rozwiniętymi umiejętnościami prezentacji i negocjacji
- Biegła znajomość języka angielskiego, język niderlandzki mile widziany
- Znajomość zagadnień technicznych i rynków przemysłowych lub dystrybucyjnych jest zaletą
- Silne umiejętności interpersonalne i komunikacji telefonicznej
- Proaktywność i zdolność do samodzielnej pracy przy minimalnym nadzorze
- Wyjątkowe umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem
- Znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) i doświadczenie w systemach CRM jest dodatkowym atutem
- Gotowość do okazjonalnych podróży
- Umowa o pracę na pełny etat
- Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do Twoich umiejętności
- Możliwość pracy w szybko rozwijającej się międzynarodowej firmie
- Hybrydowy układ pracy: 3 dni pracy w biurze i 2 dni w domu
Oferta dotyczy pracy stałej.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista ds. komunikacji z klientem
lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: wczoraj
Foundever
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
pomorskie
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Support Specialist with Danish in the retail industry
zachodniopomorskie
Deliver written customer support via email for the Danish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Opublikowano: wczoraj