Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim

małopolskie / Kraków


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: 18686

Jako kluczowy punkt kontaktowy dla klientów będziesz zarządzać procesem zamówienia od początku do końca, współpracować z zespołami i wspierać inicjatywy poprawy biznesu. 

Zakres obowiązków
Obsługa klienta i zarządzanie zamówieniami:
  • Będziesz głównym punktem kontaktowym dla wszystkich klientów, zapewniając doskonałą obsługę
  • Zarządzanie i koordynowanie całym procesem zamawiania we współpracy z zespołem ds. realizacji zamówień
  • Przygotowywanie profesjonalnych wycen
  • Rozwiązywanie skarg klientów i współpraca z działem księgowości w celu rozwiązania problemów z kredytem klienta i monitorowania przeterminowanych płatności
Zarządzanie sprzedażą i CRM:
  • Proaktywne zarządzanie potencjalnymi klientami generowanymi przez firmę klienta i opracowywanie solidnego lejka sprzedaży
  • Monitorowanie ceny i rabatów zapewniając zgodność z celami sprzedaży
  • Wspieranie kierownika handlowego w zadaniach raportowania i w razie potrzeby przejmowanie odpowiedzialność za cotygodniowe raportowanie
Marketing i rozwój biznesu:
  • Uczestniczenie w lokalnych inicjatywach marketingowych
  • Sporządzanie i zarządzanie dwujęzycznymi umowami między klientem a dystrybutorami 
  • Ulepszanie procesów i zgodność
  • Wspieranie codziennego zarządzania biurem 
  • Przestrzeganie polityki, zasad i wytycznych firmy 
Wymagania:
  • Dyplom licencjacki z inżynierii mechanicznej, zarządzania, administracji biznesowej lub pokrewnej dziedziny (lub równoważne doświadczenie)
  • Minimum 3 lata doświadczenia w sprzedaży, z dobrze rozwiniętymi umiejętnościami prezentacji i negocjacji
  • Biegła znajomość języka angielskiego, język niderlandzki mile widziany 
  • Znajomość zagadnień technicznych i rynków przemysłowych lub dystrybucyjnych jest zaletą
  • Silne umiejętności interpersonalne i komunikacji telefonicznej
  • Proaktywność i zdolność do samodzielnej pracy przy minimalnym nadzorze
  • Wyjątkowe umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem
  • Znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) i doświadczenie w systemach CRM jest dodatkowym atutem
  • Gotowość do okazjonalnych podróży
Oferta:
  • Umowa o pracę na pełny etat
  • Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do Twoich umiejętności
  • Możliwość pracy w szybko rozwijającej się międzynarodowej firmie
  • Hybrydowy układ pracy: 3 dni pracy w biurze i 2 dni w domu

Oferta dotyczy pracy stałej.
Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista ds. komunikacji z klientem

lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: wczoraj
Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

pomorskie
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Customer Support Specialist with Danish in the retail industry

zachodniopomorskie
Deliver written customer support via email for the Danish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Opublikowano: wczoraj