Specjalista ds. obsługi klienta (wsparcie czatu) z językiem ukraińskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Kontakt z klientem wyłącznie za pośrednictwem czatu na żywo - 100% back office
- Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów
- Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klientów w branży logistycznej
- Aktywna komunikacja w zespole
- Monitorowanie czatu i odpowiadanie na zgłoszenia klientów w czasie rzeczywistym
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub podobnej pracy jest atutem
- Biegła znajomość języka ukraińskiego i angielskiego, zarówno w mowie, jak i piśmie
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i wielozadaniowość
- Umiejętności obsługi komputera i pakietu MS Office
- Silne umiejętności interpersonalne i empatia, aby skutecznie obsługiwać klientów w różnych sytuacjach
Mile widziane:
- Znajomość języka polskiego
- Gotowość do pracy w niepełnym wymiarze godzin w weekendy
Oferujemy:
- Program Rozwoju Talentów (prawdziwe awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych).
- Profesjonalne przygotowanie do pracy - szkolenia i mentoring.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Service Advisor with German
mazowieckie
Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Service Advisor with German
świętokrzyskie
Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Service Advisor with German
wielkopolskie
Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and...
Opublikowano: wczoraj