Specjalista ds. obsługi klienta (wsparcie czatu) z językiem ukraińskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Kontakt z klientem wyłącznie za pośrednictwem czatu na żywo - 100% back office
- Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów
- Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klientów w branży logistycznej
- Aktywna komunikacja w zespole
- Monitorowanie czatu i odpowiadanie na zgłoszenia klientów w czasie rzeczywistym
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub podobnej pracy jest atutem
- Biegła znajomość języka ukraińskiego i angielskiego, zarówno w mowie, jak i piśmie
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i wielozadaniowość
- Umiejętności obsługi komputera i pakietu MS Office
- Silne umiejętności interpersonalne i empatia, aby skutecznie obsługiwać klientów w różnych sytuacjach
Mile widziane:
- Znajomość języka polskiego
- Gotowość do pracy w niepełnym wymiarze godzin w weekendy
Oferujemy:
- Program Rozwoju Talentów (prawdziwe awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych).
- Profesjonalne przygotowanie do pracy - szkolenia i mentoring.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
śląskie
Obsługa klientów niemieckojęzycznych poprzez czat, telefon i e-mail. Udzielanie informacji o produktach i akcesoriach. Wsparcie w procesie zamówień, zwrotów i kwestiach technicznych. Budowanie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Support Specialist with German
śląskie
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card...
Opublikowano: dzisiaj
TTEC
Business Development Representative with Spanish and English
małopolskie
Be the spark that brightens days and ignite your career with TTEC’s award-winning employment experience. As a Business Development Representative with Spanish-English working Hybrid in Krakow,...
Opublikowano: dzisiaj