Specjalista ds. obsługi klienta w zakresie logistyki
Miejsce pracy: Andrychów
Co będziesz robić?
- Budować i utrzymywać trwałe relacje z Klientami z całej Europy.
- Uczestniczyć w szkoleniach z najlepszych praktyk obsługi Klienta.
- Rozwijać umiejętności aktywnej sprzedaży i negocjacji.
- Komunikować się z klientami.
- Poszerzać wiedzę branżową i wkładać w pracy własną inicjatywę zgodnie z wartościami naszej firmy: Explore, Own, Deliver, NoBullshit.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1).
- Chęć nauki i rozwoju w obszarze obsługi klienta oraz logistyki.
- Pozytywne nastawienie do pracy w zespole i samodzielne podejście do zadań.
Co oferujemy?
- Elastyczny tryb pracy (hybrydowy po 6 miesiącach onboardingu).
- Szkolenia i wsparcie mentorów.
- Bogaty pakiet benefitów: m.in. dofinansowanie zajęć sportowych, opieka medyczna, ubezpieczenie życiowe.
- Nieformalna atmosfera, brak dress code’u, wyjątkowe wydarzenia integracyjne.
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Specjalista ds. obsługi klienta
mazowieckie
Telefoniczna i maliowa obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, udzielanie informacji na temat oferowanych produktów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania...
Opublikowano: wczoraj
ASHTANGA EGYPT CENTER Mohamed Farag
Pracownik obsługi klienta
lubelskie
obsługa klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne:
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Specjalista ds. obsługi klienta
wielkopolskie
Aktywna bezpośrednia i telefoniczna prezentacja usług spółki;Analizowanie rynku i ofert konkurencji;Bieżąca telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta;Przygotowywanie ofert handlowych w...
Opublikowano: wczoraj