Specjalista ds. obsługi klienta w sklepie internetowym

wielkopolskie / Leszno

Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Specjalista ds. obsługi klienta w sklepie internetowym
Miejsce pracy: Leszno
Numer: StPr/23/0774
OBOWIĄZKI:
sprzedaż części samochodowych, odpowiadanie na pytanie klientów poprzez e-mail, czat online i telefon. Wspieranie klientów w procesie zwrotów, reklamacji oraz wymiany towarów. Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia spójności informacji i wsparcie klientów. Szykowanie i pakowanie zamówień
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

zainteresowanie branżą e-commerce oraz gotowość do nauki, umiejętność skutecznego rozwiazywania problemów i pracowanie pod presją. Pozytywne podejście oraz chęć do pracy zespołowej.Pracodawca umożliwia zdobycie cennego doświadczenia w obszarze e-commerce i wsparcie w celu doskonalenia umiejętności. Elastyczne godziny pracy. Praca w dynamicznym zespole, w przyjaznym i inspirującym środowisku

Miejsce pracy:

Leszno


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 25 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Pracownik wsparcia sprzedaży

mazowieckie
Realizacja zamówień i tworzenie atrakcyjnych ofert handlowych. Profesjonalny kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami. Przygotowywanie personalizowanych wizualizacji z logo naszych klientów....
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Customer Service Specialist - Italian or Spanish

mazowieckie
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Customer Service Specialist with German and English

mazowieckie
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following...
Opublikowano: dzisiaj