Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Specjalista ds. obsługi klienta w sklepie internetowym
Miejsce pracy: Leszno
Numer: StPr/23/0774
OBOWIĄZKI:
sprzedaż części samochodowych, odpowiadanie na pytanie klientów poprzez e-mail, czat online i telefon. Wspieranie klientów w procesie zwrotów, reklamacji oraz wymiany towarów. Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia spójności informacji i wsparcie klientów. Szykowanie i pakowanie zamówień
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:
zainteresowanie branżą e-commerce oraz gotowość do nauki, umiejętność skutecznego rozwiazywania problemów i pracowanie pod presją. Pozytywne podejście oraz chęć do pracy zespołowej.Pracodawca umożliwia zdobycie cennego doświadczenia w obszarze e-commerce i wsparcie w celu doskonalenia umiejętności. Elastyczne godziny pracy. Praca w dynamicznym zespole, w przyjaznym i inspirującym środowisku
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Leszno
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 25 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Pracownik wsparcia sprzedaży
mazowieckie
Realizacja zamówień i tworzenie atrakcyjnych ofert handlowych. Profesjonalny kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami. Przygotowywanie personalizowanych wizualizacji z logo naszych klientów....
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Customer Service Specialist - Italian or Spanish
mazowieckie
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Customer Service Specialist with German and English
mazowieckie
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following...
Opublikowano: dzisiaj